Ik ga van de pagina heen en terug. Dus ik ga naar mijn favorieten, klik op de super of bakker en dan weer pijltje terug en weer erop klikken. Werkt elke keer.
Uitgebreider, als lidl er om 19.15 op staat dan gaat mijn wekker om 19.12. Dan ga ik al via favorieten naar de pagina. Dan zie je eerst staan "kom om 19.15 terug" dan ga ik heen en weer heen en weer. Dan om 19.15 staat er "kom later terug" dan weet je dat deze met 30 sec erop komt dus dan doe ik het hooguit 2x en hoppa staat er reserveren en door.
Sommigen zijn ook gewoon rete snel uitverkocht hoor, dan werkt geen 1 techniek en is het gewoon mazzel hebben
Hier alleen coop niet, die staan er echt lang. Maar dat snap ik dan ook wel weer haha. Bakker Bart kwam met toeval wat extra op ongeveer 3 kwartier voor afhaal tijd, dus daar had ik mazzel mee
Ja supermarkt gaat hier ook niet snel maar bvb 'mijn' Lidl heb je sommige dagen nog wel een minuut en die heeft er 5, geeft wel speling. Van een vriendin aan de andere kant van NL heeft de Lidl er maar 2, en die zijn binnen een seconde weg. Daar moet je zo'n mazzel hebben.
Ik ga er toch nog een keer een van de supermarkt proberen. Hoogvliet dit keer met een 4.3. Jumbo ga ik nooit meer doen, vieze kippenmagen bah.
Hoogvliet ook een keer gedaan, had een verse zalmfilet een blt broodje maaltijd salade en nog wat dingen. Alleen die zalm maakte al een hoop goed.
Ik had niet to good to go maar echt dikke vette prijs bij de Lidl in de verspil me niet bak: 3 bakken wokgarnalen ( 50 cent ps) 1 bak xxl varkensfiletlapjes (50 cent) 1x ovenschotel met kipfilet, asperges en nog wat dingen ( 50 cent ) 1x bruin brood (25 cent) Dit is echt wel voor een MEGA bedrag. Alleen die kipfilet en varkensfiletlapjes zijn al meer dan €10 samen normaal.
Goeie vangst en weer super veel gered van de vuilnisbak! Is dat dan ook tht vandaag? Ik heb de Hoogvliet geannuleerd en er 2 bij de HEMA gescoord! Iemand attendeerde mij erop dat ze online stonden dus hup gelijk gekocht
Op basis van jullie tips een van de warme bakker kunnen scoren! Ze komen altijd om 12u online en dan ook direct uitverkocht, maar het is gelukt
Mocht je dat allemaal meenemen? hier is het per bak (dus vlees/vis/vega is er één en brood is er een) 2 per bak.