Oeh, wat veel! Net de Bakker Bart box gehaald, met: Donker brood Maïs brood Appelflap Kersenflap Drie kaasstengels Drie verschillende bolletjes Tevreden, vond het ook erg leuk zo'n verrassing halen, dus ga ik zeker vaker doen.
Bakker net over de grens was een lekkere box Een half meergranen brood, 5 harde broodjes, chocolade broodje en croissantje, 2 zakjes luxe paaseitjes, 2 schuim gebakjes, 1 koffiekoek en kersenvlaaitje
Ik zie net dat alle lidls hier in de buurt vanavond vanaf 19u ipv 1915 zijn... voor wie morgen ook wil ophalen
Vandaag heb ik 2x een broodbox van AH to go opgehaald (die staan vaak langer open, het is ook helemaal geen handig punt om op te moeten halen). Alles heeft een prijsstickertje en ik heb uit nieuwsgierigheid alles opgeteld, 7 euro betaald en 50 euro gekregen. We gaan morgen picknicken in een speeltuin, dat gaat een feestje worden met al deze lekkere dingen! Samen met de snoep komkommers en de snoeptomaatjes uit de Lidl box van eerder deze week komen wij de dag wel door.
Nu staan ze er wel! Bij de andere foto's zag ik een plaatje dat het niet geladen kan worden. Lekker pakket! Geniet er van
Wat een goede bakkerspakketten zie ik langskomen zeg! Wij gaan vandaag voor de eerste keer in lange tijd ook weer een bakkersbox ophalen. Ben benieuwd
Ik heb vanmorgen een broodbox gescoord van de Plus. Ik heb zitten dubben, wel doen, niet doen. Ze staan er maar heel af en toe op. En net nu ik eigenlijk nog best wat brood heb staat er een op.... Toch maar gedaan. Hopelijk zit er ook wat anders bij dan alleen brood lekker gebak van Koningsdag ofzo
Van maandag nog maar ik ben behoorlijk ziek geweest dus nu pas puf om iets te doen. Zelfs geen menu gemaakt deze week ervan, ik gooi de hele week al dingen bij elkaar past niet echt bij mij haha. De coop box was zooooo bizar veel! ik heb het niet durven optellen.
Zojuist een box gekocht van de Bakker Bart, ben benieuwd want het is de eerste keer. Ik hoop op veel en goed brood, maar ik stel me alvast in op een hoop ongezonde broodjes en croissantjes. Dan is het leuk voor een keer, maar niet voor herhaling vatbaar Ik ga zo proberen ook een box van de Lidl te bemachtigen. Is al lang geleden dat ik die gehaald heb, en dan kan ik mooi langs beide winkels fietsen. Ben ik er meteen even uit.