Lidl niet gelukt Er stond steeds "kom later terug", om 19.18 stond dat er nog steeds, ook na een paar keer refreshen en app opnieuw opstarten. En opeens stond er dat ie 19.15 al uitverkocht was, zo flauw
Heb verschillende dingen geprobeerd, terugklikken, opnieuw laden, app opnieuw starten. De box van een andere Lidl kreeg ik wel te zien, maar ik wilde die van de Lidl dichterbij. En die deed dus zo gek...
Dit is niet van 1 box toch?? Wij kregen gisteren 2 broden (bruin met pitjes, kan volkoren zijn geweest) en een kleiner, rond soort van pompoenbrood en een halve vlaai. De vlaai is gedeeld met familie en de rest houden we zelf. Dat was voor €5. Op zich netjes natuurlijk want alleen die halve vlaai is al €7,50 normaal gesproken, maar ik hoop voor een volgende keer stiekem op meer brood (hebben al geproefd en het was écht heerlijk!! )
Backwerk €3,99 2 verse gevulde koeken 2 donuts 1 muffin 1 worstenbroodje 1 kaas stengel 2 belegde broodjes
Ik probeer ze zo vaak mogelijk te maken op mijn werk. We proberen er dan altijd van allerlei productgroepen iets in te doen. Brood, gebak, beleg/ smeersels voor op toastjes. Deze week hadden we ook veel soep en gedroogde worsten die er bij konden. Ze zijn altijd binnen een kwartier weg, zodra we ze op de toogood2go website zetten
Van de Bakker Bart: - 3 hele broden - half brood - stokbrood - 5 bruine bolletjes - 3 luxe broodjes En alles (donker)bruin en met zaden en pitten, ik ben helemaal gelukkig! Had me echt voorbereid op een hoop witte broodjes en lekkernijen
Onze eerste broodbox was ook ruim €20, hadden toen 9 broden. Broodboxen daarna waren "gewoon" 5 broden. Vandaag een broodbox opgehaald; 2 maisbrood, 2 volkorenvloerbrood en 1 wit sesamvloerbrood. Totale waarde €9,75. Vloerbrood is normaal duurder, was deze week in de aanbieding, zonder de aanbieding is de waarde €11,55.
Ik heb gister nog een lidl box kunnen scoren. Mag hem straks ophalen! Ben benieuwd Hier was hij laat gisteren. Kwam pas op 19:17 maar inclusief die van mij ook uitverkocht om 19:17 Dan is echt een kwestie van snel zijn