Omdat er toevallig nog een Bakker Bart box op stond deze weer eens een keertje gehaald. Het zijn uitermate prima boxen maar veel luxe. Deze keer: 1 heel brood bruin met zaadjes 20 harde broodjes 1 roombroodje 1 koffiebroodje 1 chocoladecroissant 1 chocoladetwister Voor gewoon een goede broodbox gaan we naar de AH. Die hoop ik voor morgen nog te bemachtigen. En EINDELIJK heb ik een Lidl box bemachtigd. Morgenmiddag ophalen
€15 en dat was het ook precies (kroket €2,50 per stuk). Terwijl ik daar stond te wachten, de prijzen een beetje bekeken. Toen dacht ik al: het zouden zo eens 6 dezelfde snacks kunnen zijn. En dat was dus zo
Ach het is vakantietijd en sowieso voor die 3 euro prima Ik ga het toch nog eens proberen bij een lokale bakker.
Gister kon ik dit ophalen bij de Lidl. Helemaal blij mee! Edit: Ohjah de Roma tomaatjes overleefden de reis van de Lidl naar huis niet hihi. Ook bij de AH een broodbox gehaald waar 5 en een half Les Pains volkoren in zat, 1 Les Pains mais, een halfje wit en 2 liefde en passie broden. Heel erg blij met de boxen die ik heb kunnen ophalen afgelopen dagen.
Hier vandaag Lidl box en Coop box opgehaald. Allebei wat mindere box (ligt er ook aan wat we lekker vinden hoor) en de waarde zal zeker kloppen maar niet de beste box dit keer. Morgen nog een broodbox proberen te scoren ergens want het brood is bijna op.
Pfoe wat veel zeg! Op zich zit er hier qua waarde ook genoeg in de bakkersboxen maar toch echt niet wat jullie erin hebben dan. Gisteren hadden wij ook weer een box. Gehoopt op brood maar helaas We kregen: 4 berliner bollen, 4 chococroissants, 6 krentenbollen, 6 bruine bolletjes, 2 kaas uien bolletjes.
Via tgtg. Onze AH doet (nog) niet mee aan overblijvers. Onze AH heeft 2 soorten boxen. De broodbox en de magicbox. Beiden zijn vaak uitverkocht en erg goed.
Wij zouden heel erg blij zijn met zulke boxen, nu lusten wij hiervan alles dus dat zal het verschil zijn.
Ik heb 2 brood pakken besteld bij een supermarkt met eigen brood afdeling. Eens benieuwd. Scoort 4,7 en het is 2,99 per pak dus we zien wel, het beland allesinds niet in de vuilbak bij ons.
Volgens mij zelfs 4,99 en daarom zei ik ook de.waarde is het wel maar dit keer voor ons even niet. Dat is de gok ervan
Oh vandaar, dank je. Onze ah heeft alleen een magic overblijver maar ze doen niet mee met tgtg. Hopelijk later.
Bakker jos €4,99 Samen met mijn ouders gedeeld, die zijn het meest blij met een gebakje extra haha en wij liever het gewone brood en dat 1 gebakje ofzo om te delen. In de twee zakjes zaten 2 ham/kaas croissants en nog een soort gevuld broodje en 4 losse harde broodjes.
Oké ik ging voor 2 × pakket brood . Er stond geen & co bij dus ik dacht prima gewoon brood. 2 pakjes van 2,99 euro. 31 koffiekoeken en 27 broodjes .