Maar gelukkig alles héél goed ! ik wil jullie even laten weten dat wij - 6 weekjes vroeger dan verwacht - ouders zijn geworden van een zoontje Emile. Na 2 weekjes ziekenhuis zijn we sinds vrijdag thuis. Voor iedereen nog véél succes tijdens de zwangerschap !!
Stiekem lijkt me dat best lekker, zo voor de zomer, straks leuke dingen doen met de baby buiten...zalig. Hardstikke gefeliciteert en geniet er lekker van
Van harte gefeliciteerd! En fijn dat het, ondanks zijn te vroege geboorte, toch zo goed gaat. Geniet lekker van deze tijd!
Gefeliciteerd!! Gelukkig dat alles goed is gegaan ondanks dat hij 6 weken te vroeg kwam. Geniet er van!!
thanks !! Het is allemaal héél goed gegaan, kben binnen gegaan met 5 cm (en khad niet eens door dat ik eigenlijk weeen had), kleine 5 uur later was ons ventje geboren. Ze hadden wat schrik voor de longen, maar het was allemaal perfect.. hij moest niet beademd worden en na 2 dagen mocht hij zelfs al uit de couveuse. Misschien had zijn lengte (50cm) en gewicht (2830gr) er ook wat mee te maken. Hij is eigenlijk echt groot voor 6 weken te vroeg te zijn.. hij heeft 10 dagen bij de prematuurtjes gelegen, weliswaar in een gewoon bedje, en de laatste 5 dagen mocht hij zelfs al bij mij op de kamer. Tis echt super dat hij het zo goed heeft gedaan, want er liggen veel andere kleine hummeltjes bij de prematuurtjes.