Too soon...

Discussion in 'Geboren' started by Lotteke82, Apr 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

Feb 13, 2008
    251
    1
    18
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Van harte gefeliciteerd!!

Veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst voor jullie!

xx.

3. Emma27

Emma27 Actief lid

Aug 11, 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Van harte gefeliciteerd!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,270
    7,312
    113
    Female
    Brabant
    Gefeliciteerd!

En dat is ook schrikken dan! Maar gelukkig doet hij het super! Echt goed om te lezen hoe goed hij het heeft gedaan en doet. En wat mocht hij snel mee naar huis! Hebben jullie echt geluk mee gehad, geniet er lekker van!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

6. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hele leuke naam. Maar JEMIG wat doet hij het goed zeg dat hij nu al naar huis mag (was hier wel heel anders...). En wat een fantastisch geboortegewicht en lengte voor dat aantal weken te vroeg. Je zou haast denken dat 'ie stiekem al wat ouder was. Ga lekker van hem genieten!!

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje :D

8. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    @ Fabsie: moest jouw klein wondertje langer in het ziekenhuis blijven ?
    hij doet het inderdaad heel goed, tis nen ongelofelijken sterken en we hebben ons ook al afgevraagd of hij toch niet ouder zou zijn dan we vermoeden..

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Je zou het haast denken hé dat hij stiekempjes al wat weekjes ouder was! Wat een goed geboortegewicht en lengte zeg! Helemaal super natuurlijk! Onwijs gefeliciteerd en heeeeeel veel geluk samen!

10. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    gefeliciteerd!

11. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

Feb 11, 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Gefeliciteerd!
    Super dat hij na 2 weekjes naar huis mocht. Onze zoon was 5 1/2 week te vroeg, hij heeft uiteindelijk 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Hij was dan ook wel kleiner, 44cm en 1840 gram, en had geen goede zuigreflex..

Geniet van jullie mannetje!

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

gefeliciteerd!!

wel schrikken he? maar wat een super goed geboorte gewicht en fijn dat hij het zo goed doet!
    ik begrijp dat hij al thuis is nu?

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi TS, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Fijn dat hij nu al thuis mag zijn. 2 weken ziekenhuis en al meteen in een wiegje, wat een geluk!

Mijn maag draaide zich wel om bij die reactie`stiekem zou ik wel eerder willen bevallen, zodat ik kan wandelen` van iemand die niet waar ze het over heeft, maar dat terzijde.

14. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    @Onskleintje: ik ben het helemaal met je eens! Wie wenst er nou dat zijn kind veel te vroeg geboren wordt, zodat je er lekker mee kan wandelen in de zomer :x. Daar wordt ik echt wel erg verdrietig van!!! Mensen weten niet altijd waar ze het over hebben!

@lotteke82: ja mijn dochter is met 33+4 geboren en heeft ruim 5 weken in het ziekenhuis gelegen, dus het kan heel anders. Ik ben blij voor je dat dit jou is bespaard gebleven en wens dat je mannetje het zo goed blijft doen als hij nu al doet!

15. Paske

Paske Actief lid

Feb 3, 2009
    188
    0
    0
    Van harte, en heerlijk om te horen dat hij het ondanks zijn vroeg geboorte zo goed doet. Ben bij prematuren niet gauw geniegd om te zeggen "geniet ervan" maar als ik dit zo lees kan ik dat tegen jou met een gerust hart zeggen. :)

Kreeg inderdaad ook kromme tenen van de wandelen in de zomer opmerking, maar aan de andere kant.........mensen die het zelf niet hebben meegemaakt weten ook niet wat het allemaal teweeg brengt. (het had voor de vroeggeboorte van mijn zoontje waarschijnlijk iets geweest waar ik ook niet bij stil zou staan)

Mijn zoontje was 11 weken te vroeg, en woog 930 gram. Wij hebben helaas wat langer in het ziekenhuis moeten verblijven. Was weinig lekker wandelen bij helaas.

Maar goed............terug on topic......GENIET van je mooie kereltje!!! :)

16. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    Thanks allemaal !
    Hij is nu ondertussen dikke week thuis en was vrijdag al 210gr verzwaard. Hij kreeg 10/10 van de kinderarts.
    Kben zo happy dat hij zo sterk is, want zoals jullie ook al aangaven, het kan inderdaad helemaal anders gaan.
    Ik besef dat we ons beide handjes mogen kussen dat hij het zo goed doet.

17. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    Hoe gaat het nu met de kleine man Lotteke???

Share This Page