Misschien niet echt een onderwerp waar jullie meer over weten, maar ik waag het er op. Gisterenavond merkte mijn man tijdens het vrijen plots een scherpe pijn. Hij is uit mij gegaan en we zagen dat er wat bloed zat rond zijn toompje op de eikel. Ik ben wat op internet gaan zoeken en dit schijnt iets te zijn wat wel meer voorkomt bij jongens die het voor het eerst doen. Maar dat is niet echt meer van toepassing op ons. Misschien zijn we wat te wild geweest, of was ik te droog? Heeft iemand die ook al meegemaakt? Naar de dokter hiermee of niet?
Heb het met mijn ex meegemaakt. Dat was echt flink gescheurd toen. Geneest vanzelf weer...even niet vrijen tot het genezen is anders scheurt het steeds weer (verder)
Ik heb het in mijn drie lange relaties meegemaakt in het begin. Ze hadden alle drie nog niet veel seksuele ervaring. Als je als vrouw klaarkomt, trekt de vagina samen. Daar kan een grotere druk op het toompje mee ontstaan, waardoor deze wat kan inscheuren. Wellicht dat het ook kan als de vrouw sowieso wat (te) nauw is, of droger, maar dat weet ik niet. Zou kunnen. Wat rustiger aan, even rust en/of een condoom gebruiken geeft het toompje de mogelijkheid om te herstellen.
Al mijn exen hebben dit gehad tijdens hun eerste keer. Niet dat het er zoveel waren, maar ik bedoel dus dat het normaal is. Als mannen nog niet zoveel ervaring hebben zit de voorhuid nog wat krap aan de onderkant vast met dat toompje. Dat moet bij de meesten oprekken/inscheuren voor de eikel helemaal bloot kan. Ik heb wel het idee dat de meeste mannen dat niet echt weten. Als je wat zoekt op internet lees je er inderdaad veel over, maar ik heb het bijvoorbeeld nooit aan bod weten komen in de biologieles. Waarom het nu plots is gebeurd en niet eerder, goede vraag, misschien weet iemand anders dat?
Misschien zoals de TS al zei een stukje inwendig wat droger, waardoor de voorhuid hard naar beneden werd getrokken?
Mijn vriend heeft dat ook eens gehad sindsdien gebruiken we glijmiddel op waterbasis dat is ook niet schadelijk voor t sperma