Misschien een hele rare vraag. Ik kan aan mijn baarmoeder mond altijd heel goed voelen of mijn eisprong ga hebben. Nu vroeg ik mij af of dat voelen aan de baarmoeder mond en voelen naar vruchtbaar slijm effect heeft op de sperma die in je lichaam blijft in je vruchtbare dagen. Niet dat ik het daardoor het sperma aantast ofzo, of verblijft dat sperma verder in je baarmoeder of baarmoederhals? Waar je je al niet druk om kan maken haha.
lijkt mij van niet eigenlijk want dat wordt er met een rot vaart ingeschoten om het zo maar even te zeggen haha. Diegene wat achterblijven hadden het sowieso niet gered
Leuke vraag. Je kunt het gerust doen hoor. Het sperma gaat door je baarmoedermond, via je baarmoeder op weg naar de eileiders, dus het voelen kan zeker geen kwaad. Je kunt er juist veel aan hebben qua timing. Succes!
Ik vroeg me deze weel dus telkens hetzelfde af. Dit en hoe je het verschil zit tss sperma en slijm. Ik hoop ook wel erg dat het sperma zijn weg door de baarmoedermind vindt , ipv errond te blijven rondzweven... Raar eigenlijk hoe ze die weg weten te vinden
Ja, ik vind ook dat het qua timing best veel zegt. Blijven zaadcellem dus leven bij de eileiders? Ik dacht zelf dat ze ergens bij/in de baarmoeder in het slijm ervan verbleven.
Ah ik lees net zit bij babyopkomst.nl Moeizame weg voor zaadcellen Tijdens een zaadlozing komen er miljoenen zaadcellen vrij. Deze zaadcellen hebben heel wat te overwinnen voordat ze in de eileider komen. Allereerst is daar de slijmprop die de baarmoedermond (de ingang van de baarmoeder) afsluit. Deze slijmprop is het grootste deel van je cyclus zeer moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Dus er zit een slijmprop tussen.