Mannenvraagje: pijn bij zaadlozing

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inneke2, 19 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inneke2

Inneke2 Lid

14 feb 2017
    80
    84
    18
    Dames,

Een "vies" mannenvraagje, alvast mijn excuses. Gisteren bij het vrijen kreeg mijn man pijn tijdens de zaadlozing. Het was i.i.g. zo pijnlijk dat hij zich heeft teruggetrokken en de zaadjes eigenlijk allemaal op mijn been terecht zijn gekomen. Ik merkte dat het uitzicht van het sperma ook anders was. Minder wit en dik, meer waterachtig en vloeibaar. Ik had hem gezegd hiermee naar de dokter te gaan, maar mannen, jullie kennen ze, "ik wacht wel wat af"... :oops:

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Een of andere ontsteking? Is dit ernstig? Verkleint dit onze kansen op een zwangerschap?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk inderdaad niet dat je na 1x zoiets naar de dokter hoeft ;)

Als het nog een aantal gebeurd dan misschien wel, verder zou ik me er noet druk om maken, sperma ziet er niet altijd hetzelfde uit.

3. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Mijn man heeft een prostaatontsteking gehad en had dezelfde symptomen. Pijn bij de ejaculatie en (veel) waterachtig sperma. Hij voelde wel dat er wat aan de hand was in zijn buik, een beetje een drukkend gevoel, heeft jouw partner dat ook?

4. Inneke2

Inneke2 Lid

14 feb 2017
    80
    84
    18
    Geen idee of hij er nu ook last van heeft, hij is nogal goed in het uitstellen van doktersbezoekjes en het minimaliseren van pijn. Dus het moet gister echt wel flink pijnlijk zijn geweest, hij schrok er echt van.

De hoeveelheid was behoorlijk ja, m'n hele dij en het laken hingen vol... geen idee hoe dat anders is natuurlijk, hij komt altijd in mij (gelukkig maar), maar ik had wel het idee dat het wat meer was.

Wat is precies de behandeling bij de arts als ik vragen mag?

5. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Inneke, de arts kan de infectie vaststellen door de prostaat te onderzoeken met de vingers. Ik ben toen meegeweest met mijn man en ze (wij hebben een vrouwelijke dokter) zei dat ze binnen de seconde wist of het dat was of niet, aan de hoeveelheid pijn die de man dan heeft. o_O

Mijn man moest op handen en knieën zitten en dan ging de dokter met twee vingers via de aars naar binnen en door op de prostaat te drukken voelde ze of die gezwollen was. Nou, mijn man vloog tot tegen het plafond van de pijn en de hele onderzoekstafel lag vol met (ik vermoed?) sperma dat er gewoon kwam uitgelopen. :eek::eek::eek: Yukkie! Een heel pijnlijk en vernederend onderzoek volgens mij man, dus vertel je partner dat maar niet, maar uiteindelijk is het toen allemaal met antibiotica in orde gekomen.

Deel Deze Pagina