Toompje ingescheurd

Discussie in 'De lounge' gestart door Roderoos2, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roderoos2

Roderoos2 Nieuw lid

4 jan 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb even snel een nieuw account aangemaakt om een spoedvraagje te stellen, vermits ik op dit moment met mijn vriend in het buitenland zit en mijn codes niet bij me heb.

Tijdens het intiem zijn is daarnet bij mijn vriend zijn toompje ingescheurd. Hij voelde dat er 'iets' mis was en nadien zagen we wat bloed aan het toompje, maar verder lijkt alles wel ok. We waren er ons al langer van bewust dat zijn toompje wat krap was, maar de uroloog vond het niet de moeite om er wat aan te doen. We merken nu wel dat de voorhuid een heel stuk verder naar achter kan, dus er is ergens wel wat geknapt ofzo, waardoor het probleem lijkt te zijn opgelost.

Omdat we niet in Nederland zijn is het ook wat lastig om hiervoor naar een dokter te gaan, zeker nu het bloeden is gestopt en hij verder nergens last van lijkt te hebben.

Heeft iemand dit ooit al meegemaakt met haar partner? Enig advies?

2. MirtheZonnetje

4 jan 2024
    9
    3
    3
    Vrouw
    Ik reageer even omdat mijn man dit ook al heeft voorgehad en het vaak erger lijkt dan het is. Onze huisdokter vertelde dat 5 tot 10 procent van de mannen een te kort toompje heeft en dus kans loopt op een scheurtje. Dat is best veel dus het komt ook wel vaak voor denk ik. Er was bij ons voor en na het incident ook duidelijk een verschil merkbaar in hoe ver de voorhuid naar achter kon en in die zin heeft het dus wel een positief resultaat opgeleverd. Gewoon even laten genezen en het komt allemaal in orde.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    Geneest vrij vlot maar is behoorlijk vervelend.

Vriend van ons is er aan behandeld (scheurde iets te vaak). Dat is wel een afspraak dat je iemand mee moet nemen die je weer thuis brengt en zorgen dat je daarna een paar dagen even geen boodschappen moet doen enzo.

Deel Deze Pagina