Vanmorgen de 20 wkn echo gehad... Helemaal verliefd op ons kleine mannetje. Hij was lekker eigenwijs en werd er bijna moe van lag heerlijk te gapen, maar dat ziet er wel apart uit op de foto. In het echt was het echt te schattig!
25 weken en 2 dagen. Onze kleine jongen had niet echt veel zin in een pretecho en wilde zich niet goed laten zien. Na veel bewegen is dit toch wel zijn duidelijkste foto (met oog open)
20 weken echo van onze kleine meid... Helemaal verliefd <3 Over een maandje haar eens in 3D bekijken, ben zo benieuwd...
Weet niet of ik deze al eerder geplaatst heb of een andere maar dit is onze mooiste echo was met 26 weken
Mooi hoor meiden. Ik hoop vanmiddag een hele mooie te kunnen plaatsen hier, heb over een paar uurtjes de 20-weken echo Spannend
Mooi hoor allemaal! Volgende week mijn eerste echo. Ben dan waarschijnlijk ruim 7 weken, hoewel ik zelf denk dat ik al een weekje langer zwanger ben. Ontzettend spannend!
Gisteren met de 4d echo.. maar omdat de kleine niet helemaal meewerkte mogen we donderdag terugkomen! We weten het geslacht niet, maar denken nu sterk een jochie hihi.. terwijl je dat echt nog niet kan zien
Wauw... wat een prachtige foto's weer... Wat een wondertjes dragen wij met ons mee he... Hier geen nieuwe foto... Wij hopen ons kleintje nu snel in onze armen te kunnen sluiten en er 'live' van te gaan geniete.. <3
Net 20wk echo gehad. Ik vond deze foto heel bijzonder om te zien hoe goed de beentjes al ontwikkeld zijn!!