Hier mijn twee mooiste tot nu toe ^^. Deze zijn van iets meer dan 2 weken terug en toen was ik precies 16 weken. Gelukkig zie ik mijn mannetje deze maand weer met de 20weken echo <3 Dat kontje op de 2d foto vind ik zo schattig En die andere, tja, ik smelt als ik daar naar kijk. Die armpjes bij zn hoofd, heerlijk genieten van de warmte tegen mijn placenta aan. Zo aandoenlijk
Onze zoon met 28 wk. Nu inmiddels al een gezonde knul van 15 maanden en een brusje onderweg! <3 (daar nog geen echo van gehad)
Mooie fotos allemaal! Heb bij 28 weken pretecho gehad maar madam lag ik stuit en alle toeters en bellen voor der gezicht... Weg gegooid geld. Mocht bij 30 weken terug komen als ze gedraaid was. Nee dus.. Nog steeds in stuit... Dus nu hopelijk met 32 dat ze gedraaid is en anders dus dikke vette pech
Ja hè Die vrouw waar we de echo hadden had een nieuw apparaat, de beste die er is en de enige in Nederland! Dus dat is wel extra leuk dan..hihi
De 20 week echo Alleen lag het kindje wat verkeerd en konden ze het hoofdje niet goed bekijken. Dus aankomende week weer terug.
Tot nu toe van deze zwangerschap deze van vanmorgen, met 20 weken 4 dagen: Bij dochtertje was het deze:
Bij dezelfde vrouw als Mam1988 zo te zien, maar volgens mij wil ze nog niet de publiciteit opzoeken met haar nieuwe echo apparaat, ik durf haar gegevens dus nog niet door te geven, sorry!