10 dagen gelden heb ik mijn eerste echo gehad wegens 3 eerdere vmk wilde ik iig zien dat er een vruchtje was. Dat kon ik gelukkig zien met uitwendige echo. Vanavond weer een echo en hoop een kloppend hartje te zien . Dat kan toch bij 6 weken ?
volgens mij verschild dat enorm per persoon .....maar het kan wel ik heb met 5 weken en 4 dagen een echo gehad wegens bloedingen maar toen was er al een zwakke hartslag te zien dus het zou moeten kunnen hoor !
Dat kan net,net! Het hoeft dus nog helemaal niet. Ik had een echo met 6.3wk en als je heeeeeel goed keek zag je jets knipperen. Succes vanavond!
Succes vanavond! Spannend hoor! Wel onthouden dat als je nog geen hartje ziet, er ook niks aan de hand hoeft te zijn he?!
Ik vind het zo ontzettend spannend het is uitwendig dus sowieso lastiger . Over iets meer als 2 uur is het zover hihi
Vandaag echo gehad dacht 7 weken en paar dagen te zijn bleek via inwendige echo 6 weken en 3 dagen te zijn bij ons was al wel een mooi kloppend hartje te zien
Net de echo gehad. Viel tegen nog geen hartje of vruchtje te zien . Wel was mijn vruchtzakje enorm gegroeid en zag ik een zwangerschapsring heel duidelijj. De echoscopist zei dat dat goed was voor deze termijn en ik me niet druk hoef te maken. Fijn dat ik dat dan wel doe...
Dat is helaas het risico van een extra vroege echo. Maar meid,het is goed gegroeid en het komt overeen met je termijn!! Volgende week zie je een mooi kloppend hartje!
Dat is helaas het risico van zo'n vroege echo. Konden ze ook nog geen vruchtje zien? Dan denk ik dat je vk niet zo'n allerbest echo-apoaraat heeft. Daar is echt zo ongelooflijk veel verschil in! Nog even duimen draaien tot de volgende echo dus! Wanneer mag je weer terug?
o jammer. Gelukkig kwam het wel overeen met wat je mag verwachten met 6 weken. Nog een weekje geduld hebben. Zo moeilijk! Succes!
Ik heb ze in mijn fotoalbum geplaatst 3 eerste foto's . Het was bij een echopraktijk. Ik dacht zelf een hartje te zien maar ze zei dat dat mijn eigen hartslag was. Toch leek ik wel iets te zien . Nouja even geduld tot woensdag inwendige echo
Jammer dat het een uitwendige echo was! Bij mij hebben ze zelfs tot deze week nog moeite met een uitwendige echo! Je zag met 9.2 week uitwendig ook alleen een vruchtzak in de verte, maar inwendig toch echt een super mooi babytje. Het schijnt ook dat mijn baarmoeder was naar achter ligt. Het is natuurlijk bij iedereen ook anders! Dit was de inwendige echo: