Ik vind Toon ook leuk Mijn eerste basisschool-vriendje waar ik mee gezoend heb heette zo Het is wel minstens 25 jaar geleden, maar het blijft grappig.
Toon valt bij mij in de categorie doodnormale en saaie OudHollandse namen als Kees, Jaap, Piet en Karel. Jouw andere kinderen hebben juist stoere Hollandse namen. Ik neig dus ook eerder naar Duuk, Binck, Kick of Bickel. Iets in die trant.
Super leuke namen! En toon is ook super! Boet en toon stonden ook op ons lijstje, maar we kregen 3 meiden!
Het is niet mijn smaak qua namen, maar Mack en Boet vind ik beiden wel heel erg bijzonder en gedurfd (maar toch ook vlot). Maar Toon vind ik toch zo'n gekke naam erbij Bij een Toon kan ik ook alleen een boerenpummel erbij zien haha. En zelfs als ik dat er los van zie, vind ik de klank niet mooi. Duuk vind ik er wel echt supergoed bij passen en ook leuk klinken.
Even een toontje lager hè! Heb zelf ook niks met de namen die ik voorstelde, maar ik vind ze zelf wel veel beter in de categorie Boet en Mack passen dan Toon. Boet, Mack en Tuur Boet, Mack en Flint Nog een paar ideetjes. Maar als jullie zoontje echt een Toon is, dan zou ik hem die naam gewoon geven. Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind de naam erg leuk en ken een jongen van 20 die zo heet, dus niet alleen voor 65+. Staat ook leuk bij zijn broers.