onze zoon heeft een top 20 naam. Ik hoor die naam dus echt nooit. gewoon doen hoor als dat jullie naam is
Ja dat houd mij zelf ook tegen, ik vind Luke leuker geschreven en "staat" leuk bij jake. Mar het gaat om de uitspraak, denk namelijk niet dat mensen het op z'n Engels uitspreken. Vind zelf de Engelse uitspraak ook niet leuk!
Ja dat is ook zo, Niemand die ken heet zo is natuurlijk ook landelijk! En Steve stond ook op het lijstje. Vince kan helaas niet ivm vriendin haar zoon.
top 10 naam is ook niet meer zoals vroeger. Met 500/600 Luuk's in heel NL , kom je al in de top 10. Nou, niet zo een grote kans dat je kind bij een andere Luuk in de klas komt . Er worden rond de 180.000 kinderen geboren elk jaar, dus nog geen 0.5% van de geboren kinderen heet Luuk. Gewoon doen dus!
Ja vind het ook een leuke naam! Maar vind Luke leuker geschreven, ook omdat mijn eerste een Engelse korte naam heeft, alleen zouden (als mensen het al doen) het op z'n Engels kunnen uitspreken en dan vind ik het niet leuk. Vind schrijfwijze Luuk minder leuk!
Echt niet druk om maken. Mijn dochter heeft een populaire turkse naam. (Staat op plek 95 in de nederlandse namenlijst) Ze heeft een klasgenootje met dezelfde naam en een kennis is pas bevallen, ook dezelfde naam. En je hoort het ook regelmatig. Dat boeit mij helemaal niks. Ik ben nog steeds blij dat we die naam gegeven hebben.
Ik vind van niet. Mijn dochters heten Sarah en Julia. Wij kenden niemand die zo heet en we hadden niet in de top 10 gekeken, maar nou ja... Af en toe is er een ander kind dat zo heet, vinden ze niet erg.
Toen wij naam kozen stond ie ergens op nr 17 ofzo Jaar Later ineens de nr 1. Hoor hem hier verder niet heel veel hier. Dus lekker doen wat je wil
Sluit ik mij bij aan, al vind ik Jake en Luke ook wel een beetje Jut en Jul. Dean is inderdaad leuk, Mason, Scott of Colin zijn misschien ook nog leuke opties?
Ik vind Luke super leuk! Zou het zelf zo kunnen kiezen, maar kreeg mijn echtgenoot niet zo ver helaas.
Ik vind Luke leuk, maar dan zou ik de NLse uitspraak (luuk) raar vinden, dus het ‘moet’ wel op z’n Engels bij die spelling vind ik. Maar Jake & Luke vind ik ook wel Jut-en-Jullerig inderdaad...
Ik laat me wel weerhouden door een top 10 (zelfs 20) naam. Vind het belangrijk dat er niet nog 3 andere kindjes in de klas dezelfde naam hebben.
Mijn jongste heeft een top 10 naam. Ik heb de naam hier verder nog niet gehoord. Als het voor jullie de naam is maakt het toch niet uit hoe hoog het op de lijst staat?