willen jullie je mening geven? - Damien - Quinn - Owyn - Cayden - Darwyn - Arwin - Fyren - Odin - Devon - Bryce - Dawson
ik vind Cayden erg mooi, maar dat lijkt ergens toch ook wel erg op Aiden Bryce vind ik ook mooi er bij. Quinn ook wel. Hoe spreek je Fyren uit?
Ze zijn allemaal niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen ga ik voor Aiden en Darwin (die y snap ik niet zo) of Aiden en Devon. Of Aiden en Owen, Owyn vind ik raar geschreven: waarom niet gewoon Owen of anders Owin? Cayden en Odin lijken teveel op Aiden. Quinn vind ik er totaal niet mooi bij. Damien vind ik niet mooi, maar past wel goed bij Aiden. Arwin en Fyren vind ik te apart of zo. Bryce vind ik niet lekker klinken bij Aiden en Dawson vind ik teveel op stofzuigermerk Dyson lijken.
Ik kan me hier wel aardig in vinden, al vind ik Darwin niet zo geweldig, doet me denken aan charles darwin met z'n evolutietheorie. Devon vind ik leuk, maar leuker nog vind ik: Devin Owen/Owin vind ik de leukste uit je rijtje. (de y snap ik ook niet zo in deze naam)
- Damien Neee, ik vind het wat duivels - Quinn Jaaaa! Leuk - Owyn Ik zal er zeker Owen van maken! - Cayden Mwah, gaat wel, lijkt wel erg op Aiden ? - Darwyn Nee ! - Arwin Beter - Fyren Nee - Odin leuk! - Devon Vind ik ook duivels klinken - Bryce Nee - Dawson Wel heel erg engels voor een nederlands kindje (of is hij niet NL?