is er iemand die luistert? Bij mij staat tie de hele dag aan Heb vanmiddag via het gastenboek een berichtje aan mijn mannetje gestuurd.. Om half 5 vanmiddag kwam mijn berichtje voorbij... Echt geweldige muziek de hele dag
1e kerstdag gaat radio 2 aan, oudjaarsavond gaat de volumeknop voluit... op weg naar nummer 1, die ik overigens niet zo mooi vind
Ik vind het heerlijk op de achtergrond, komen er nog eens nummers voorbij die je eigenlijk een beetje 'vergeten' was.
ik heb hem ook opstaan maar er zijn zoveel nummers die ik niet ken zag dat het vanaf nummer 500 wat herkenbaarder wordt dus dan is het vast leuker.
ik heb 2 oudere zussen , waarvan er 1 10 jaar ouder is, dus ik ken er heel veel van... en ik ben ook niet echt jong meer
mag er graag naar luiteren maar hoe meer naar de nummer 1 hoe mooier en herkenbaarder het wordt! dan gaat de radio steeds luider dus haha de nummer 1 vind ik trouwens geweldig! maar november rain ook en ook ik geloof van boudewijn de groot
Hier ook al sinds de eerste keer een vast luisteraar. Manlief heeft zelfs de eerste jaren op mp3 bij elkaar gezocht, dus soms gewoon midden in het jaar komt hier ook nog wel eens (een gedeelte van) de top2000 langs. Zoveel oude en toch ondertussen bekende nummers
Luister en kijk er ook graag na.. Mijn client heeft de hele top 2000 uit zijn hoofd geleerd, je kunt er allerlei vragen over stellen en hij weet ook uit zijn hoofd wie gezakt/gestegen zijn etc.. Onwijs knap..!