bah schimmel

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:(:(:( voel me zo rot eronder. mn oudste doet savonds altijd dr tandenborstel in dr kokertje. vind ze zo leuk. nu ziek ik dat er schimmel zat in dat ding. niet echt een hele bos ofzo maar allemaal zwarte spikkels.. vind het zo rot:(:(:( kan ze er wat van krijgen???? bah zeg. ja stom ik kijk niet elke week in dat ding:):):) heb hem meteen weggepleurd en hoop dat ze het accepteert dat het kokertje niet meer wordt gebruikt

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nieuw kokertje kopen? En iedere week even goed schoonmaken of tandenborstel beter droogmaken. Je hebt ook van die kokertjes met gaatjes, dat helpt ook al.

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ze zal er vast niets van krijgen. Is goed voor de afweersysteem ;). Nee, ik kan me goed voorstellen dat je je daar rot over voelt, maar ze zal er vast niets van krijgen. Idd nieuwe tandenborstel en eventueel nieuw kokertje kopen.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Wij hadden hier hetzelfde met het bekertje waar we de tandenborstels inzetten... we zetten ze dan wel alleen met de steeltjes erin maar toch... heb het bekertje weggemikt en nieuwe poetsers gekocht. Denk niet dat het heel erg is, lang kan de schimmel er nooit in hebben gezeten.
    Denk dat het komt door evt etensrestjes aan de borstels.

5. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Je ziet het ook bij die badspeeltjes, die knijpbeestjes. Die gaan bij mij na een paar maanden weg, want ook al een keer gehad dat zo'n ding helemaal zwart zag van binnen. En dan te bedenken dat mijn dochter altijd water uit zo'n beestje in haar mond spoot...brrrr. Maar ze leeft nog hoor, dus het zal wel niet al te veel kwaad hebben gedaan.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk niet dat het kwaad kan, maar had het idd ook weggepleurd als ik jou was. Misschien 1 met gaatjes zoeken?? Komt op den duur ook schimmel in, maar duurt langer;)

Share This Page