Heeft iemand zo een duur epileerapparaat voor definitieve ontharing en hoeveel heb je ervoor betaald en ben je tevreden? Alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb de Philips Lumea ( ik heb 'm gekregen, maar volgens mij is hij rond de 500 euro ). Ik zit nu middenin de behandelingen, dus ik kan je nog niet vertellen of hij voor definitieve ontharing zorgt ( dat zeggen ze wel )... Ik heb 'm nu drie keer gebruikt. Het is een vrijwel pijnloze manier van definitief ontharen. Hogere lichtintensiteiten zijn op sommige plekken wat gevoelig ( op dunnere huid of huid die weinig zon krijgt bijv. ). De haartjes worden wel veel zachter nu al! Het komt op een andere manier terug... Het is nog niet weg, daar geven ze om en nabij de 10 behandelingen voor, maar ik ben er eigenlijk wel al over te spreken. Voorheen had ik een Braun Silk-epil maar ik kom gewoon niet over de pijn heen... . Misschien omdat ik het bij mezelf moet doen, maar ik zit met mijn kiezen op elkaar als ik die over mijn benen haalde... Ik wil trouwens een dezer weken wel een Brazilian Wax gaan laten doen. Want ik durf die Lumea niet down-under te gebruiken. Dan heb ik liever dat iemand met grof geweld er zo'n strip met wax langs haalt, dan dat ik er met licht honderd stootjes op moet geven ( dunnere huid ).
Ik heb wel begrepen dat je bij de Lumea na een tijd de lampjes niet kan vervangen en hem in zijn geheel moet vervangen? Oeh! Brazillian! Respect!
Oh dat wist ik niet van de Lumea! Dan hoop ik dat ie het volhoudt tot na de laatste behandeling Ik heb ook al mensen die 'm willen lenen, dus dan wacht ik daarmee tot ik haarloos ben... En tja... de brazilian. Geen pretje, maar over voordat je er erg in hebt... en heeft effect!
Ik heb het niet zelf gekocht, maar 5 beurten gehad in een welnesscenter. Ik ben er niet helemaal tevreden over, je moet elke maand 1x langsgaan en dan lijkt het of die haartjes wel weg zijn. Maar nu is de laatste keer 2 maanden geleden en ik merk niet veel vermindering van haargroei eigenlijk.Mijn oksels zijn nog even hairy als daarvoor lijkt het wel. Jammer, want kostte mij zo'n 400 euro.
Tja, Ze zeiden tegen mij dat ik 8 beurten moest komen voor mijn haartype. Maar ik had maar een bon voor 5 beurten (via groupon). Als ik er nog 3 wil komt het op ong 80 euro/beurt extra. En zoveel verschil zie ik niet met voor de laser. Dus ik denk dat ik maar mijn scheermesje ga zoeken, of ik kan er natuurlijk ook vlechtjes in leggen (HIHI)
Ik heb hem ook, ben er erg tevreden over. Bij mij groeit het nog wel, maar ik hoef nu nog maar 1 keer in de 3 maanden te doen, eerst moest ik elke week scheren.
Ja bij mij wel, maar ik heb wel echt zwart haar, daar schijnt het het beste op te werken. Ik doe helemaal down under wel met een mesje, (dus echt tussen buiten en binnenste schaamlip zeg maar) want daar durf ik het niet haha
Ik heb ook zwart haar, op een donkere huid weliswaar. Haha, das natuurlijk wel de ultieme uitdaging met zo een apparaat, haha!
haha inderdaad, doodeng Over de huidskleur heb ik nooit wat gelezen dat dat uit zou maken, er stond alleen dat het met zwarte haren beter werkt dan met blonde.
Oke, ik zit er al een tijd over te denken, ga em dit jaar toch wel aanschaffen denk ik. Weet iemand of je zo een apparaat tijdens de zwangerschap mag gebruiken?
Ik ben ook van plan een Phillips Lumea te kopen, maar ik ben rossig en ik heb gehoord dat het dan niet kan, zo'n dingen. Weet iemand hier meer over?
Sorry, plaatje zonder tekst. Misschien heb je wat aan deze kleurenkaart, denk dat het met rossig haar niet werkt.