meisjesnamen -Soraya -Priscilla -Kimberley -Sascha -Fenna jongensnamen -Damian -Dylan -Brian -Kevin -Tristan
Meisjes: (vooruit, 7.. kan niet kiezen) Julia Félice Lorena Valentina Isabelle Rosaly Donna Jongens: Domingo Danté Justin Jessy Samuele
Jongens, Zoveel leuke jongens namen maar bovenaan staan bij mij Ryan Sean, Shaun of Shawn Liam Thijmen Tyler Meisje, heb ik er maar 'eentje' Alexa, Alexia of Alexandra en dan de roepnaam nog wat aanpassen waarschijnlijk. Helaas zijn we het over de meisjenaam wel al aardig eens maar de jongensnamen nog lang niet Eigenlijk denk ik er ook niet eens meer over na, dat komt over een maand of drie wel haha
Ik ook, vooral omdat ik zelf totaal geen inspiratie heb. Is nu ook nog niet nodig, gelukkig. Meisje: Laura Giulia Rosa(lina) Jongen: Laurence Federico Leonardo ( maar helaas vind ik die naam niet klinken bij een Nederlands kindje)
Tjonge, echt moeilijk hoor. Ben niet zwanger en namen staan ook helemaal niet vast. Het is geen top 5 dus, maar meer een aantal namen die ik mooi vind: Pascal (maar vooral leuk voor een kindje dat met pasen geboren is) Daniël Julius Caspar Rutger Daphne Imène Esmee Tamsin Livia Felicia
Meisjes: 1. Fay 2. Danae 3. Noëlle 4. Rose 5. Mireille Jongens: 1. Seth 2. Levi 3. Bram 4. Cas 5. ...
Willekeurige volgorde: Meid: Zoë Mila Shania (van de Pfaffs) ehm ja verder kwam ik niet voor een meid haha Jongen: Jack Milan Luca Damian Kenji (Pfaffs) Keano (weer Pfaffs) ok het zijn er iets meer dan 5 voor de jongens namen maar weet er nog zo 10 op te noemen haha
voor ons is het lijstje als volgt: Bart Harm Niels Mark Cas (broertjes heten Tim en Joost) en als het een meisje was geweest (wij krijgen dus een jongen) Femke Sanne Lieke
leuk topic Meisje 1 ga niet zeggen want ze moet nog geboren worden Lola Feline Rhune Isa-Beau Jongens: Phelix Quinten Dante Roan Lucas
Hoi, meisjes: Mikki Jo Lois naomi May Linn Yuna Noelle Jongens: tijn Quinn Kian Finn ??? tja, lastig hoor. Gelukkig heb ik nog ff.
Roozjuh: Kenji en Keano van de pfaffs vind ik ook super leuke namen. Ik heb nog geen top 5 maar hou heel erg van engelse namen zoals: Brian Brandon Shawn Dylan
Hoihoi, voor meisje: Chloë Jocelyn Sarah Josephine ("Jo") Voor jongen: Liam Duncan Rowan Scott Heb wat met Engelse/Ierse namen...