gyano tygo vind ik ook leuk maar hoor je wat vaak en Kyano vind ik weer afgeleid van kyana en keano....
Ik las Estland, Nederlands, België maar ik neem aan dat het Spaans (ES), Nederlands en Belgisch is? In dat geval vind ik Raoul de beste naam (en mooi) Raoul is zowel voor NL als franstalige goed uit te spreken en herkenbaar en in Spanje ook mooi neem ik aan (geen ervaring mee). Het heeft ook niet een enorme 'allochtone' klank. Alles met een "O" aan het einde vind ik niets en zeker geen Kyano.. dat hoor je wel zo verschrikkelijk vaak. Miguel, Alejandro en Rodrigo vind ik wel uitgesproken spaans. Tygo vind ik ook leuk maar denk dat je dat in het spaans uitspreekt als Tiekho (wel in het frans in ieder geval) en dat is toch echt anders dan in het Nederlands "Tiego". Nee, Raoul.. prima naam
Ik heb voor Raoul gekozen, omdat je specifiek naar spaanse achtergrond verwijst. Anders vind ik Tycho ook wel leuk (maar dan dus anders geschreven, vind ik ook zachter klinken met ch, de harde g vind ik niet zo mooi in Tygo).