Alkmaar Amersfoort Valkenburg Goes Middelburg Nog niet in Delft geweest, maar staat wel op de planning. Puur voor het shoppen vind ik Eindhoven, Rotterdam en Antwerpen leuk.
Nee echt niet erg hè Zo moet ik (van mezelf) ook nog eens een keer naar Haarlem als ik anderen zo hoor
Daar kom ik te vaak maar inderdaad, wel gezellig en ook leuke winkels (beter aanbod dan Zwolle ) En uiteraard dé bioscoop hè! Fantastisch die stoelen, niet gaan als je moe bent, want dan lig je zo te pitten
BEN JE OOK NOG NOOIT IN HAARLEM GEWEEST My God… Ik heb er bijna 35 jaar gewoond en het is mooier dan Alkmaar. Ik woon nu hier alweer 9 jaar maar Haarlem blijft favoriet
Alkmaar ben ik voor werk geweest. Maand lang op en neer vanuit zuid Limburg. En dan gezellig in het vanderValk in m'n eentje. Dus mijn herinnering aan deze stad is vooral dat t zo'n takkeneind rijden was Mijn favorieten Deventer (mijn studentenstadje ) Dalfsen (niet echt een stad maar zo gezellig en mooi aan de rivier) Sittard (hoewel de laatste haren steeds meer leegstand helaas. En min lievelingsrestaurant is weg ) Den Burg (Texel)
Oh wat jammer ja! Ik wist wel dat ze het van plan waren, maar niet dat het al gebeurd was. Laatste jaren kampeerden we soms in de buurt en dan haalden we bij hen ook wel eens eten af Waar ga je nu nog graag naar toe? Ga binnenkort in Sittard eten weer…
Meds op het plein vind ik erg leuk en lekker. En als we zin in Grieks hebben: Dafne. Ook aan het plein. Maar we wonen niet meer in Sittard (ietsje noordelijker). Dus voor sjiek eten gaan we ook graag naar kasteel Eikholt in Roosteren. (Fietsafstand voor ons)
Nog lang niet alles gezien wat ik wil, maar tot nu toe: Amsterdam Maastricht Delft Den Haag Den Bosch
Zierikzee (veel bezienswaardigheden en toren beklimmen. Leuke restaurantjes) Goes (veel winkels) Vlissingen (boulevard, en de reptielenzoo) Middelburg (toren beklimmen, winkelen, horeca) Terneuzen (niet zozeer voor de winkels maar het sluizencomplex heeft aantrekkingskracht. En het kijken naar de schepen die voorbij komen door de sluizen en op de westerschelde) Een top 5 voor mij in Zeeland. Ik kom er niet eens vandaan maar m'n roots liggen er. Vandaar de aantrekkingskracht denk ik.. Ik voel in die steden een soort van thuiskomen! En ik heb een voorliefde voor ik denk het kleinste stadje van nederland: Staverden. Het heeft in een ver verleden stadsrechten gekregen maar is nooit groter geworden dan een buurtschap. Met een mooi kasteel, natuur en wandelroutes. Een absolute aanrader!