Dag dames! Ongelooflijk.. 36 weken zwanger en de twijfel slaat weer toe! Al een tijdje de naam Casper in het hoofd.. nu toch weer wat twijfel.. waarom?!! .. haha! Naam Wout of Lucas blijft ook wat ronddwalen.. Wat lastig! Hebben jullie een tip/voorkeur van naam? Alvast dank!
Als je tot nu toe overtuigd was zou ik bij de naam blijven, dat zijn waarschijnlijk gewoon de hormonen die je gek maken! En toevallig vind ik Casper de allermooiste jongensnaam die er is, haha.
Vind Lucas leuker. Maar ik denk dat je die naam niet voor niks al een tijdje hebt. Ik zou gewoon voor Casper gaan en hou de andere namen evt in je achterhoofd.
Lucas mooi klassiek. Casper denk ik toch vooral aan het spookje, maar op zich geen beroerde associatie. Wout vind ik niks. Veel te hard en het is tevens een negatief scheldwoord voor de politie.
Wout is politie. Wouter wel mooi Lucas was de naam die anderen hadden bedacht voor onze zoon haha, mooie naam! Casper was hier ook vrij favoriet, maar op peutergym zaten maar 10 kids en 2 met de naam Casper. Maar heb dus geen duidelijke voorkeur, vind ze beide even mooi
Casper is leuk! Lucas stond hoog op mijn lijst totdat ik erachter kwam dat het de meest gegeveven jongensnaam is volgens mij
Ik heb ook mijn hele zwangerschap nog wel getwijfeld. Alleen niks tegen gekomen wat ik écht leuker vond. Een paar uur naar de geboorte was het gewoon helemaal zijn naam en zou ik niet anders meer willen.
Hier zou zoon 1 Tim Lucas geheten hebben en dat was het toch echt niet haha uiteindelijk is dat Lennart geworden. Tim vind ik nog leuk maar Lucas denk nu een iets mindere associatie mee. Maar m'n zoon is echt geen Tim. Zoon 2 zou Jesper heten en ook hier weer veranderd want was het ook toch echt niet en dit werd Sebastian. Ook een echte Seb. Ben met beide namen echt superblij. Succes met kiezen, misschien droom je er nog over. Was hier ook zo. Wout vind ik niet leuk dan beter Wouter maar vind ik rijmen op kabouter (sorry op alles is wel wat te zoeken) Zou van jou namen dan ook Casper kiezen al vind ik Jasper ook wel weer tof.