Hey allemaal. Ben erg nieuwschierig wat jullie als top 5 jongens en meiden namen hebben. Zelf komen we er niet uit!! Misschien kan ik zo nog een aantal ideetjes op doen!! Groetjes
In willekeurige volgorde Jongens: Milan Lucas Olivier Bastiaan Ruben Meisjes: Isabelle Fenne Sophie/Sophia Charlotte Josephine Dit was 't toen ik zwanger was van Milan...
Moeilijk: Jongens: 1. Marcus 2. Chiel/Giel 3. Floris 4. Michiel 5. Martijn Meisjes: 1. Lisette 2. Vivienne 3. Verona 4. Sara 5. Rosanna Moet zeggen dat ik bij de meisjes niet 1 bepaalde naam op 1 heb, heb nu mijn dochter gedaan maar vind Vivienne en Verona net zo mooi!
Jongens..: - Fender - Leander - Senne - Fedde - Lenn Meisjes..: - Merenthe - Fayenne - Jasmijn - Rhodé - Florenthe
Meisjes: Louise Britt Julia Sophie Tessa Valerie Jongens (daar hadden we maar 3 namen voor) Noah Lucas Tobias
Deze namen hadden mijn man en ik op ons lijstje staan toen ik nog niet eens zwanger was van Kenji. Maar ik moet wel even zeggen dat er namen bij staan die ik bij voorbaat al niks vond, maar mijn man wel, en andersom. Jongen 1. Kenji (Zo heet ons zoontje dus) 2. Keano 3. Alvey Meisje 1. Chinouk 2. Chayenne 3. Raïssa Maar geen van deze namen zullen gebruikt worden voor een tweede.
Meisjesnamen: - Veerle - Renske - Lotte - Fenne (we houden duidelijk van namen die eindigen op -e!) Jongensnamen: - Luuk/Lucas - Tijn Qua jongensnamen kom ik echt niet verder. Daar kwamen we tijdens de zwangerschap ook al niet uit...
op dit moment hebben we als top 5: jongensnamen: lorenzo cody kian noah lenn meisjesnamen: ninthe kaylee megan faye luna
meisje: Sophie (zo heet onze dochter) Jasmijn (als het een meisje is gaat de 2e zo heten) Elize Rosa Julia Lisa Mila Jongen: Luc Max Sam Thijs
Hier zijn we ook volop met de namen bezig...jongensnamen zijn we al uit...maar nu de meiden nog...dit is mijn top 5. Meisjes: Phileine Roos(Marijn) Madelief Anne - Fleur Eloise Jongens: Floris Hugo Silvijn en dat waren ze......
Ons lijstje zag er zo uit: Meisje: 1. Nienke (zo heet ons dochtertje dus) 2. Britt 3. Tessa 4. Renske 5. Lotte Jongen: 1. Tijn 2. Koen 3. Luuk/Lucas 4. Jelte 5. Finn Nu ik zwanger ben van de tweede komen sommige namen nog wel voor op het lijstje, maar er zijn er ook een paar afgevallen
Jongens namen: Meisjes namen: Bas....................... Lieve of Liv Mees....................Noor Job........................Linde Jip.........................Roos of anne-roos of Rosa-linde Joost.....................Lotte of Lotta Mats....................Veerle Ruben..................Merel Binck...................Madelief of madelon