Hey, mijn man en ik hebben sinds kort 4 namen op ons lijstje staan. 2 zijn mijn favoriet, de andere 2 van mijn man. Wat is jullie keuze? Onze eerste zoon noemt Keano Janssens. Vele groetjes
Tycho voor een jongen en ik heb Oona voor een meisje gestemd, maar dat is meer omdat ik Nore helemaal niet leuk vind
Nore en Tycho. Oona vind ik eerlijk gezegd niet echt een naam.. Althans, ik heb er nog nooit van gehoord en ik vind het ook niet mooi. Lorenzo vind ik ook niks. Tycho is niet helemaal mijn smaak maar in ieder geval een naam, en Nore vind ik eigenlijk wel leuk.
Haha, kijken jullie soms naar So you think you can dance? Als ik heel eerlijk ben vind ik Nore en Tycho beter bij jullie achternaam en bij Keano passen.
Hahaha ik dacht ook meteen aan SYTYCD Oona en Lorenzo Wel beide leuke mensen trouwens Maar bij jullie achternaam vind ik Oona en Tycho het mooist.
Ha ha!!! ik moest ook meteen aan So you think you can dance denken!! De namen zijn wel leuk, maar niet echt mijn smaak! SORRY!!!
ik vind het lastig. Qua jongensnaam vind ik Tycho het leukste,maar ben zelf niet zo'n fan van namen die met dezelfde letter beginnen of eindigen. Maar daar ben ik misschien een beetje moeilijk in. Meisjesnaam ga ik voor Nore, niet omdat ik dit echt een leuke naam vind,maar meer omdat ik Oona geen naam vind.
Ook ik ken Oona niet als naam... En vind het eigenlijk ook niet mooi... Puur als ik de letters zo zie.. Nore vind ik sowieso erg mooi . Dus dan wordt het gemakkelijker. En tycho vind ik een leuke stoere jongensnaam. Het best passend bij jullie achternaam en andere kindje.
Mijn keuze krijgt dus de meeste stemmen!! Nore en Tycho zijn mijn gedacht!! Nore en Lorenzo mag ook, maar Oona tja ik heb er zelf niet het wauw gevoel bij. Ach, nog tijd genoeg!! Bedankt allemaal!