nav je laatste aankopen. Heb jij nog een tas wat op je wishlist staat? Welke en waarom? Ik wil heel graag de Tiffany blue bag kopen. De prijs en vooral de kwaliteit houdt me een beetje tegen. Maar ik vind hem zoo mooi
In nog geen 1500 jaar haha. Ik wil wel graag nog een mooie zwarte leren rugzak waar ook mijn laptop in past. Ik heb echter nog niet echt gekeken of gezocht.
Eh, nee. Ik ben niet iemand die een specifiek item zoekt. Als ik een tas nodig heb, ga ik naar een (of meer) winkels en zoek er eentje uit.
Geen op het moment. Ik ben qua uiterlijk het type 'vlag op een strontschuit', wat betekent dat het niet uitmaakt welke klasse tas ik over mijn schouder drapeer, het ziet er altijd uit als een krijgertje van de vlooienmarkt. Ik zweer persoonlijk bij Kipling tassen vanwege het praktische aspect, en mijn zoon vindt de aapjes leuk. Dat geeft mij meer voldoening dan een 'duur merk' tas. Daarnaast heb ik jarenlang in Londen gewerkt, en van dichtbij de counterfeit markt meegemaakt. Zo liep de hele wereld met een 'Chanel' of 'Vuitton', waardoor je wel heel erg je best moest doen om de echte van de nepperds te onderscheiden...
Als ik ooit een keer geld te veel heb wil ik heel graag een chanel tas. Heb mijzelf bij mijn vorige zwangerschap een mulberry tas cadeau gedaan. En ik ben gek op de tassen van vlieger en van dam. Wat ik deze zwangerschap mezelf cadeau ga doen weet ik nog niet zeker. Ik vind een variant van de Céline trio bag erg gaaf of ik wil een micheal kors tas. Dus zal denk wel zoiets worden.
Ik zou ooit nog eens een tas van liebeskind willen kopen. Welke maakt niet uit, ik vind ze allemaal mooi
Met tassen heb ik weinig ... vreemd genoeg, want ik koop wel vaak kleding. Ik koop een tas van desigual bijvoorbeeld van 50 euro en daar doe ik dan een paar jaar mee.
https://www.duifhuizen.nl/zebra-trends-shopper-army-388001 Deze wil ik nog wel graag hebben, prima te betalen overigens hoor. Maar ik koop bijna nooit tassen voor mezelf
Deze stond erop, en sinds enkele maanden is die van mij. Ik zou nooit zoveel geld als bovenstaand aan een tas uit kunnen geven....
Ik heb er jaren terug 1 gekocht. De rits ging snel stuk en hij is mega zwaar. Dik zwaar leer. Ga hem gebruiken als luiertas want er passen wel veel spullen in
de bovenste van Gucci. Ga half mei een paar dagen met vriendinnen op shopvakantie naar Italie en ik denk dat ik hem dan ook ga kopen. Twijfel alleen nog of het leer of suede zal worden.