Hallo Dames, Een top meisjesnamen hebben we dus al. Dan kan een top10 jongensnamen niet uitblijven Wat zijn jouw 10 leukste jongensnamen. Ben benieuwd! Alvast bedankt. Deze is die van mij; Niet perse deze volgorde. Lennox Livay Layton Ilay Evan Niven Luka Conlan Caleb Mitchell
Meer wat ik mooi vind, ook al is dit toevallig een top 10 En sowieso zonder de namen die ik ooit nog mag geven hopelijk: 1. 2. 3. 4. Guillaume 5. Maël 6. Blanche 7. Blaise (frans!) 8. Thaddius 9. Lior 10. Loïc Ik denk wel aardig in de goede volgorde ook.. Sowieso tot en met nr. 7 zou ik qua 'mate van mooiheid' zó kunnen geven (maar enkel nr. 5 hiervan zou hier in NL serieus kans maken). Nr. 8 en 9 staan ook op m'n karige jongenslijstje, maar liggen te ver af van onze 'grote lijn' qua smaak. Loïc is aanvulling
Een top 10 ga ik niet redden. Willekeurige volgorde en onze jongensnaam zit er tussen. Jonah Joa Mischa Boaz Roan Tristan Jonas
Zonder de namen van onze jongens en in willekeurige volgorde Nathaniel Merlijn Ezra Thorben Tobias Jesiah Joachim Seth Sem Logan
Ezra Daniël Benjamin Marijn Manoah Reza Maxim Rodin Elias Milas Maar ik vind jongensnamen echt heel moeilijk en ik hoop dat ik ooit nog een naam tegenkom die ik echt fantastisch vind deze zijn het allemaal net niet denk ik..
1. L.ennart & S.ebastian 2. Benjamin Echt wij waren altijd vrij snel klaar met namen omdat wij zelf altijd maar een paar namen leuk vonden die bij ons paste. Met de nummer 2 naam zou je zo aan een 3e beginnen zo perfect past hij bij de andere 2. Maar die komt er niet, misschien ooit een kleinzoon of een neefje.
Ik kom niet verder dan 2 jongensnamen (behalve 3 van onze zoons die benoem ik hier nu even niet) Laurens Olivier
Ook in willekeurige volgorde Sepp James Teun Jip Pim Duuk Fos Lou Jules Lenn Milo Boaz Bowie Otis Kan potverdorie niet kiezen dus 14. Is maar goed dat we een dochter hebben want als ze een jongen was hadden we pas echte namenstress