Pampers in aanbieding, nu al inslaan?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Zuss, Jun 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zuss

Zuss Bekend lid

Nov 3, 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag ervaren mama's, misschien kunnen jullie mij advies geven?

Ik zag zojuist in de krant dat er bij een drogist die in heel Nederland zit er een 'aantrekkelijke aanbieding' is op '3 midpakken Pampers'. Ook geldig voor de 'Pampers New Baby'.

Nu ben ik bijna 20 weken zwanger, maar ik heb al van allerlei kanten gehoord dat pampers heel duur zijn en dat je beter een flinke voorraad kan aanleggen als er aanbiedingen zijn.

Mijn vraag is: nu al toeslaan of nog even wachten?

2. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    ik zou het niet doen, stel je kindje kan niet tegen pampers.........

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,138
    8,869
    113
    Pampers zijn vrijwel altijd in de aanbieding. ;):)

Als je niet weet of je kindje er tegen kan, zou ik niet vast voor 3 jaar in gaan slaan. Dan kun je beter een paar pakken kopen en dan later, als je weet of hij/zij er tegen kan, meer.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou het niet doen, pampers zijn de meest baggere luiers die je maar kunt voorstellen.
    Zodra een kindje er in geplast heeft voelt de buitenkant van de luier niet helemaal droog meer aan.

Ik weet dat er mensen zijn die het hier niet mee eens zijn, maar mijn ervaring is dit dus. Zowel met eigen dochter als met luiers van andere kindjes.

Ik zou gaan uitkijken naar de aanbieding van het kruidvat, 3 pakken voor de prijs van 2 betekend 5 euro per pak luiers en dan tenminste luiers welke niet aan de buitenkant klef worden.

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik vond juist die van de kruidvat hard en stug, zo zie je maar weer ieder zijn mening ;)

6. pris87

pris87 Actief lid

Apr 20, 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Ik vind juist voor die hele kleintjes de pampers fijn, zijn naar mijn mening veel zachter. Nu mijn dochter ouder is heb ik wel kruitvat. Idd omdat door wat jij beschrijft die veel droger blijven. Maar ik vind ze tevens stugger.
    Ik zou nog niet inslaan, de pampers zijn geregeld bij supermarkten drogisterijen etc. in de aanbieding. Probeer eerst 1 pak of het bevalt.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113

Share This Page