Ben ik zomaar benieuwd naar, haha Ik heb vandaag een oppaskindje, dus ga mee thuis vermaken met twee kids en lekker zpen natuurlijk :-D
Wij liggen nu nog in bed, maar straks wat boodschappen en poetsen. Bedden verschonen, wasje draaien en opruimen. Treinbaantje bouwen met m'n zoon, net als andere dagen haha. En vanavond met m'n zus zwarte pieten cake pops maken, voor morgenavond.
Om kwart over 9 begint me les op school t/m half 5, daarna lekker thuiszitten met me dochter en vroeg naar bed!
Ikea schoenenkastje in elkaar zetten, papierwerk opruimen, en heel veel keuvelen met onze kleine man!
De laatste boodschappen voor morgen doen, al het eten maken voor morgen, huis van onder tot boven schoon en gezellig maken en dan allemaal met een ontzettend niet uitgeslapen jongetje .... Pffff dit wordt een dag?!
Over een uur komt de kapper, om half 11 naar het cb, dan wat kleine boodschapjes, taartbodem bakken en die vanmiddag of evt vanavond vast vullen en bekleden! Verder eigenlijk ook een uurtje plat als ik me er toe kan zetten!
Zo kids naar school en kdv en dan werken tot 17.00 Dan de kids weer halen. Vanavond nog niet echt plannen...
Zo de jongens weg brengen naar school, dan werken van half 9 tot 3. Daarna zouden we een kerstboom halen. Deze zetten we nog niet op maar ze waren nu in de aanbieding bij de gamma. En als we thuis komen even spelen, eten koken etc en dan is de dag bijna wel weer voorbij
Dadelijk sporten, douche, even relaxen, vanmiddag lopend naar de winkel, was gister al geweest maar had nog niet alles laatste inkopen doen, schoonmaken, en vanavond gewoon gezellig maken want ik kan geen tv meer kijken, dochtertje heeft de afstandsbediening kwijt gemaakt.
7.45 uur dochter naar kdv brengen en dan werken van 9.00 tot 17.30 uur. (papa was om 6 uur de deur al uit en haalt onze dochter rond 16 uuur van het kdv op.) vanavond kado´s inpakken
Straks de oudste naar school brengen, daarna met de jongste even op pad. Hema, apotheek, boodschapjes. Dan thuis nog even wat doen, stofzuigen, was opvouwen etc. Dochter ophalen tussen de middag, broodje eten en weer naar school. Jongste op bed en ik lekker even een uurtje op de bank. Oudste weer ophalen van school en dan thuis een beetje met de kids spelen. Dan komt man thuis, koken, eten, opruimen, met kids spelen, kids in bad en naar bed en dan ga ik de laatste sinterklaas kadootjes inpakken. En daarna maar weer naar bed. Goh, bijzonder dat ik nu al weer hoe mijn hele dag eruit komt te zien.. Weet eigenlijk niet hoe blij ik daar mee ben..
zo eerst aankleden dan even langs de huisarts dan boodschappen doen, thuis alles opruimen en verder weet ik het nog niet.
eerst de oudste naar school brengen en dan de laatste voorbereidingen treffen voor morgen, EINDELIJK is het Sinterklaas en ow ja tussen de middag met de oudste ook even naar de Fysio.
Ben nu mijn dochter aan het klaarmaken voor school. Mijn zus brengt haar zo heen, omdat ik ziek thuis zit. En mijn moeder komt straks even op de jongste passen!
Nu de oudste 3 de deur uitwerken, brood is al gesmeerd. Daarna lekker Tim in bad zetten, mezelf aanpakken haha en daarna boodschapjes doen denk ik. Als Tim vanmiddag slaapt, ga ik poetsen en eten voorbereiden, want ik moet om 16 uur beginnen en dat is makkelijk voor manlief. Als ik terugkom van werken, douchen en dan tv kijken met de kids en ff wat computeren.
Straks eerst sint en piet cupcakes maken voor morgen! Verder lekker spelen en heel veel knuffelen met m'n kleine meisje. En natuurlijk tussendoor het huishouden. Vanavond voorbereiden (kleding klaarleggen etc) en op tijd naar bed. Morgen eerste werkdag bij m'n nieuwe baan, zoveel zin in maar ook erg spannend!
Ik ben vanochtend gelijk opgestaan met VL, gedouched en in de kleren... Heb nog de hele dag voor me, heerlijk! Er worden vandaag als het goed is twee pakketjes geleverd, dus ik blijf denk ik lekker in en om het huis. Wil wel nog even de badkamer poetsen, een stofzuiger door het huis trekken en een klein wasje vouwen. Verder lekker lezen of een filmpje kijken en het 9-maandendagboek aanvullen. Heel misschien tussendoor een klein tukje.
Nu aankleden, en Dan wat in het huishouden doen, met dochter spelen, wat aan mn scriptie werken. Daarna dochter naar mn moeder brengen, want om half 2 moet ik naar de universiteit tot kwart over 5. We eten bij mn moeder, dus dat is lekker makkelijk. Vanavond de laatste cadeautjes inpakken voor morgenavond en ik moet echt nog wat schoolwerk doen.
Ik mag onverwachts een dagje aan het werk. Was eigenlijk vrij t/m woensdag, maar kreeg een brandend spoedsmsje gisteren