advies: vrijen en zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LF84, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LF84

LF84 Niet meer actief

Hoi,

Misschien heb je wel advies?
    Wanneer kan beter zwanger worden als we vrijen?

Alvast bedankt!

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Als je iniedergeval klust tijdens de eisprong en vruchtbare periode en die zit rond het midden van je cyclus, je kunt je slijmen bijhouden om te kijken om te zien wanneer je vruchtbaar bent of een kalendertje bijhouden bij bijv. countdowntopregnancy.com dat doe ik =) Die geeft je meest vruchtbare periode aan en adviseerd ook rond die dagen om de dag te vrijen =)

3. LF84

LF84 Niet meer actief

Eerste dag van je laatste menstruatie: 21 juli 2012
    Een beetje vruchtbaar: 3 augustus 2012
    Vruchtbaar: 4 augustus 2012
    Erg vruchtbaar: 5 augustus 2012
    Eisprong: 6 augustus 2012
    Innesteldag: 11 augustus 2012
    Vanaf hier kun je testen: 20 augustus 2012
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 29 april 2013

Wanneer kan beter vrijen doen? Ik twijfel voor vandaag of beter 'n paar dagen latere??

4. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.450
    1.036
    113
    Vrouw
    volgens dit rijtje kan je dan het beste vrijen op 5 augustus.
    Het nadeel van zulke website is dat je niet altijd je ovulatie in het midden van je cyclus hebt.
    daarom is het het beste om elke 2 dagen te vrijen, zodat je ook kans op zwangerschap hebt als je eitje eerder of later is.
    succes!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dit rijtje is een gemiddelde. Dat is niet specifiek op jou. Het beste is dus sowieso om 2/3 keer per week seks te hebben. Jouw eisprong zou best wat eerder of later kunne zijn dan bij de gemiddelde vrouw. Dat had ik ook. In het begin netjes dit aangehouden en mis dat we zaten :D

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Het beste is om vanaf na je menstruatie (als je dus gestopt bent met vloeien) om de dag te vrijen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je je ovulatie niet mist. En dit doe je dus tot je volgende menstruatie ( of natuurlijk totdat je een positieve test hebt).

Deel Deze Pagina