Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TigerAngel7, 26 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik weet niet in welke topic mijn bericht hoorde dus zet het maar hier neer. Vandaag is moeders en moeders langs geweest. Vind het bijzonder wat ze doen en daarom wil ik graag helpen

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik was nog niet klaar met mijn bericht, helaas kun je hem niet aanpassen. Maar wie doen daar nog meer aan mee. En wat is je ervaring daarbij

Bijgevoegde bestanden:

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ik heb ook mee gedaan maar een gegeven moment door de misselijkheid niet door kunnen gaan. Van het idee ging ik al kokhalzen en dus meerdere malen over gegeven met een poging tot.
    Geen idee of het er mee te maken heeft maar kan nu nog steeds heel slecht tegen toilet geuren  :|
    Super dat je mee doet!

4. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik doe ook mee. Ben voor de 2e keer zwanger en daarmee heel blij en heb ik erg veel geluk, dat besef ik me heel goed.
    Ik wil daarom heel graag andere vrouwen ook helpen om zwanger te worden en dit is het enige wat ik kan doen. Nu al 3 weken bezig en het is echt wel goed te doen.
    Ik loop nu wel steeds nog naar boven, om daar te plassen. Daar staan de flessen en nog niet iedereen weet dat ik zwanger ben. Maar over 2 weken hoeft dat niet meer.

Nu goed voor de conditie en kleine moeite. Nog 6 weken en dan is het weer voorbij.

Kleine moeite, groot gebaar denk ik dan! Ik hoop dat ze er iets aan hebben en dat ik mensen kan helpen.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik.heb meegedaan tot week 16.
    Wij zijn gezegend beide keren in 1x raak zwanger te zijn geworden en ik ben nooit misselijk geweest gelukkig, dus was een kleine moeite.
    Eerste weken wel naar een depot gebracht een dorp verder omdat ik niet wilde dat de straat het wist voor mijn familie.

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben nu iets verder dan 10 weken en wil eigenlijk ook nog meedoen.
    Wilde wachten tot er wat meer zekerheid was of het goed bleef gaan. Maar weet niet tot hoelang ik nog mee kan doen.

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Ik heb de vorige zwangerschap de volledige weken meegedaan. Ik vond het echt verschrikkelijk, die geur, het gedoe met die maatbeker. Daarom nu bewust niet meegedaan. Wel goed dat je meedoet!

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Tot en met week 16

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Alle weken meegedaan, niet misselijk geweest dus was een kleine moeite :) Help zo graag andere dames om ook hun wens te kunnen volbrengen!

10. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Beide zwangerschappen de volledige weken meegedaan. Zelf de medicijnen heel hard nodig gehad en iedereen die mee doet dus ook super dankbaar!

11. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb woensdag mijn laatste kratjes voor de deur gezet om opgehaald te worden :)

Heb 8 weken meegedaan en het was een kleine moeite maar een groot gebaar. Heb zelf ook medicijnen nodig gehad om zwanger te raken dus hoefde er geen seconde over na te denken om mee te doen!

De geur uit de flessen kan inderdaad misselijkmakend zijn, maar goed dat is maar even bijgaan, fles open, urine erin en fles weer dicht. De maatbekers die je erbij krijgt om in te plassen zijn ook prima, groot genoeg en geen geknoei of iets dergelijks.

Je kunt trouwens ook aangeven dat je wat meer anonimiteit wilt, dan doen ze er donkergroene plastic zakken omheen.

12. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik kreeg als de tip indien de nieuwe flessen binnen zijn gekomen, even de doppen eraf, 10 minuten laten luchten buiten en dan de doppen er weer op!

Werkt perfect. Ik ben wel heel misselijk, nu ook medicatie hiervoor omdat ik echt bijna niets binnen hield en 3kg afgevallen was in 3 weken tijd. Nu ruik ik bijna die geur niet als ik de dop eraf doe (daar werd ik namelijk ook kotsmisselijk van).
    Echt een aanrader dus!

13. HvO

HvO Niet meer actief

Worden de flessen dan niet “vies” van binnen? Je zou denken dat het toch een soort “steriel” van binnen moet zijn in die flessen.

Ik heb helaas niet mee kunnen doen, maar had het zeker met alle liefde gedaan.

14. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb vorige zwangerschap meegedaan, met veel pijn en moeite vanwege de misselijkheid en vele blaasontstekingen. Nu doe ik ook weer mee. Ben door de extreme misselijkheid wel later begonnen.
    Mijn man giet de urine vanuit de witte kannen in de flessen, zodat ik dáár in ieder geval niet van hoef over te geven ;)

15. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Nee, dat vroeg ik dus ook. Ze zei: er zit een laagje in van binnen die zorgt dat het hcg hormoon wat wij nodig hebben eruit gefilterd kan worden. Even luchten is geen problem, maar niet te lang en er moet niet bijvoorbeeld regenwater in komen. Gewoon even luchten en dan weer opbergen.

16. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik heb de volledige tien weken meegedaan, en heel eerlijk gezegd was ik het op een gegeven moment wel echt zat. Maar het besef dat niet alle vrouwen het geluk hebben om zonder hulp zwanger te worden heeft er wel voor gezorgd dat ik netjes (bijna) ieder plasje opving en het tot het einde heb volgehouden. Wel met vriend die het overgoot, ik kon echt niet tegen die geur! Gelukkig is hij niet zo moeilijk :rolleyes:

Overigens knoeide ik met die kannen wel eens hoor, over m'n handen soms haha als ik iets te nodig moest plassen en het spetterde. Of met een best volle kan ('s nachts plaste ik echt een kan vol) met de onderkant tegen de wcbril stoten toen ik hem onder me vandaan wilde halen zegmaar o_O Hele klots er overheen, konden meteen de badmatjes weer op 90 graden gewassen worden :D

17. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Je moet je aanmelden voor week 11 geloof ik, dus zou het snel gaan regelen! Staat duidelijk op hun site dus zou daar even kijken. Dan kun je idd nog tot week 16 mee doen:thumup:

Ik vond het toen m'n dochtertje was overleden een fijn idee dat ze anderen heeft kunnen helpen :)

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier wel meegedaan want wij zijn mbv een hormoontraject zwanger geworden en vond dat een fijn gebaar. Vond het een kleine moeite en was ook niet beroerd. Maar omdat ik thuis werkte kon ik het ook makkelijk volhouden. Nu werk ik op een uur rijden van huis en zou het lastiger zijn. Ik weet niet of ik het nog een keer zou doen. Waarschijnlijk wel, maar moet ook toegeven dat ik het op een gegeven moment ook echt wel zat was!

19. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap 11 weken meegedaan (mocht een weekje eerder starten). Nu ben ik na 7 weken gestopt, ik gaf 24 uur per dag over en bekkeninstabiliteit. Het werd me allemaal teveel. Ik was al blij als ik gewoon kon plassen..

20. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    De eerste keer 10 weken meegedaan, tweede keer 6 weken meegedaan. :thumup:
    Ik heb het geluk snel zwanger te worden, maar ken zat dames die mbv hormonen zwanger zijn geworden.
    T is iets heel simpels, maar je helpt er veel meiden mee!

Ohja en leuke toevoeging; de eerste keer zon heerlijke wikkeldeken gekregen en de 2e keer een badjasje!

Deel Deze Pagina