Titel zegt al genoeg. Is het niet mogelijk dat we in onze inbox oid melding krijgen wanneer we gequote zijn? Soms vraag ik wel eens iets aan iemand dmv een quote van diegene maar die reageert dan nooit meer omdat diegene misscjien helemaal niet meer in het topic kijkt. Snap je wat ik bedoel?
Ik vroeg mezelf dit van de week ook af. Zo'n facebook tag idee, zeg maar! Lijkt me handig, maar of het in te richting is op zp betwijfel ik.
Dit lijkt me inderdaad ook heel fijn! Zo hoef je in grote topics niets alle pagina's af te zoeken om te kijken of er iemand op jou gereageerd heb.
Lijkt mij ook heel prettig, maar volgens mij is ZP geen zelfgebouwd systeem en kunnen ze het dus ook niet zomaar aanpassen.
alles is een zelfgebouwd systeem he? Dus alles kan je aanpassen alleen is het wel een aardig karweitje en je moet er maar de tijd en de kennis voor vinden. Alles KAN maar je moet het ook willen (en ook kunnen betalen want dat komt niet cheap als je het helemaal moet laten bouwen!)
Wat Kim11 zegt klopt. We zijn voor de meeste aanpassingen afhankelijk van bestaande modules en een dergelijke module is er niet. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl