kaartjes via internet???

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    heey zijn er hier mensen die genoortekaartjes via internet hebben besteld en hoe is da bevallen???

    xxx
     
  2. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    nee op internet kon ik niks vinden ik heb gewoon steeds boeken geleent met voorbeeld kaartjes er in en gedichtjes dat kan je bij zo een winkel lenen waar ze trouwkadootjes en babykadootjes hebben weet niet hoe je zo een winkelnoemt.
    In zo een boek zie je het op ware grote en kan je ze openslaan enzo ik vind dat veel duidelijker en mooier en makkelijker in de keus voor een leuk kaartje

    groetjes joella
     
  3. Niet meer actief

    wij hebben voor onze dochter onze kaartje via het net besteld en dat is ons prima bevallen eigenlijk
     
  4. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij zochten een origineel geboortekaartje en konden die bij onze drukker niet vinden.
    Hebben toen op www.geboortekaartjes.nl gekeken en daar kun je allerlei boeken online bekijken.

    Dus hebben daar kaartjes onbedrukt besteld en laten ze hier weer drukken. Het zijn erg mooie kaartjes geworden. En het is prima bevallen op je mail kun je tjekken wanneer ze zijn verstuurd enz.
     
  5. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dit is mijn eerste dus heb nog nooit geboortekaartjes via internet besteld. Wel hebben mijn man en ik (nou ja..ik) de uitnodiging voor ons huwelijksfeest zelf ontworpen en via internet laten drukken. Dit is ons echt prima bevallen moet ik zeggen. Je moet zelf wel handig zijn want kan me voorstellen als je dat niet bent, dat je misschien qua layout niet zo ok zit.
    Ik denk dat ik (wij) de geboortekaartjes ook zelf ontwerpen en weer bij die internetdrukkerij laten drukken. Echt alles was goed geregeld. OP tijd incl envelop etc. Veel mogelijkheden.
     

Deel Deze Pagina