Ik heb het doorgegeven aan onze technische afdeling. Bedankt voor het melden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dan is de Franse spam wel beter dus, ik kan maar liefs een IPhone 8 winnen! @Beheer, ik kreeg het zojuist ook op mijn telefoon. Eerder was het enkel op de tablet.
Hier heb ik er ook last van. Maar ook dat iedere keer deze site vastloopt. Op mobiel. Heb al een andere internet browser geprobeerd, maar daar ook dit probleem.
Ja hier loopt de site ook telkens vast. Hierdoor reageer ik zo min mogelijk op berichten. Bespaart me frustratie
Als je gaat naar instellingen (terwijl je op internet zit) en naar site instellingen, dan kan je Java script uitzetten. Als ik me niet vergis heb je dan geen last meer van die spam, die tip kwam eerder dit jaar langs.
Grrr ik heb het nu ook! Kan ook niet terug klikken, ik moet echt de pagina afsluiten en een nieuwe zp openen. Heel irritant
Ja hier ook! Kan eigenlijk niet normaal oo het forum. Javascript uit werkt niet dan doet de site het niet. Vastlopen is hier ook al een tijd een probleem.
Oh wat jammer dat dit trucje niet meer werkt, bij de oude site toen nog wel toen er zoveel spam was. @Beheer wat kunnen jullie doen aan het vastlopen van de site via mobiel? Voor vandaag geen last van gehad, maar vandaag kan ik ook niet een bericht schrijven zonder dat hij uit zichzelf opslaat of halverwege blijft haken en vastloopt. Vast bedankt.