topic "gestopt met de pil april 2008" gesloten...

Discussie in 'Over deze site' gestart door Chiaraa, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Na een paar dagen erover nagedacht te hebben, plaats ik toch maar deze reactie. Ik ben redelijk nieuw op dit forum en ben erg blij met dit forum!

Het topic "gestopt met de pil in april 2008" is helaas gesloten, we zouden ons kunnen voegen bij gestopt met de pil in 2008.

Hier heb ik uiteraard meerderemalen rondgekeken en meegelezen, maar ik heb het gevoel dat ik daar niet zomaar tussenkom en nog pas. Die meiden zitten daar al een geruime tijd met elkaar en weten al elkaars in en outs. Wil je op de hoogte raken moet je bij bericht 1 van pagina 1 t/m 209 gaan lezen...
    Het fijne van het april 2008 topic was juist dat je het allemaal van elkaar kon volgen en met elkaar kon meeleven.

Wat is het verschil met de velen topics "mama´s november 2008" etc, om maar even een voorbeeld te noemen?

Bij deze heb ik mijn vragen en opmerking kunnen maken. Bedankt.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Omdat twee van dezelfde niet de bedoeling is.
    Misschien moet je even je plekkie vinden maar van elke maand een topic is gewoon niet te doen.

We hebben het hier over gehad (met de mod's en beheer) en besloten het zo te doen.

Elmo

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Chiaraa, anders kom je toch gezellig bij een van de NOD topics? Komt 't onderwerp ook vaak genoeg aan bod :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze doe ik intussen dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina