Zou er een spoilertag kunnen komen? Zoals die bijvoorbeeld ook op fok gebruikt wordt. Zit dit topic te lezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 62#2463062 En hier wordt helaas gespoilerd. De 1e keer wordt er gewaarschuwd, maar in en volgende post van dezelfe user wordt die waarschuwing niet gegeven, en is het plot van de aflevering al te lezen. Dat vind ik jammer. Zo'n spoiler kun je dan zelf voor kiezen of je die leest of niet..
Mag! En zet dan duidelijk in de titel of je spoilt of niet. Zal ik de titel van jouw aangegeven bericht aanpassen?
Ik heb ook weleens een spoiler in witte tekst getypt, dan moet je dus selecteren om de tekst te lezen. Maar de tekst is ook zonder selecteren nog wel enigszins leesbaar. Kijk maar: BEGIN SPOILER (hier tekst selecteren): Ik heb ook weleens een spoiler in witte tekst getypt, dan moet je dus selecteren om de tekst te lezen. Maar de tekst is ook zonder selecteren nog wel enigszins leesbaar. EINDE SPOILER
Opgelost lijkt me. Of duidelijk in de titel zetten of de tekst in het wit plaatsen. Doe ik deze dicht. Elmo