Emoticons

Discussie in 'Over deze site' gestart door evi85, 28 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi85

evi85 Actief lid

19 apr 2021
    271
    328
    63
    Vrouw
    Waarom pakt het forum en de banner niet alle emoticons? En welke zijn wel bruikbaar? Thnx!

2. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    ☺️‍️‍‍☹️☠️❣️❤️‍❤️‍❤️✋️✌️☝️✊️✍️‍♂️‍♀️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍⚕️‍⚕️‍⚕️‍⚖️‍⚖️‍‍‍‍‍‍‍⚖️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍✈️‍✈️‍✈️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍‍‍‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍‍‍♂️‍‍‍‍‍‍‍‍♀️‍♂️‍♀️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️⛷️‍♂️‍♀️‍♂️⛹️‍♂️⛹️‍♀️⛹️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️⛹️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♀️‍♂️‍‍‍❤️‍‍‍❤️‍‍‍❤️‍‍‍❤️‍‍❤️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍❤️‍‍️

3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Tering dat waren er veel. Dit waren enkel nog maar mijn emoticons die onder de smiley zaten. Iemand anders mag de rest proberen :p

Edit: hij pakt dus gekke emoticons die ik niet eens gebruikt heb. Dat vliegtuig en die man/vrouw tekens. En heel veel niet nee.

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    ❤️‍♀️️‍‍‍️☄️

5. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    ❤️❤️☺️✨️️️⚾⚽️️⛑️❗❓✅☑️✔️❌❎

Ik dacht eigenlijk dat je helemaal geen emoticons kon gebruiken. Wat gek dat sommige wel werken. Jammergenoeg vrijwel geen 1 die ik vaak gebruik ☹️

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Ben benieuwd dit zijn alle emoticons gedaan op een samsung s22.

Smiley's en handjes enz
    ☺️‍️‍‍☹️☠️❣️❤️‍❤️‍❤️✋️✌️☝️✊️✍️‍♂️‍♀️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍⚕️‍⚕️‍⚕️‍‍‍‍‍‍‍⚖️‍⚖️‍⚖️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍✈️‍✈️‍✈️‍‍‍‍‍‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍‍‍‍‍♂️‍♂️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️⛷️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️⛹️‍♂️⛹️‍♀️⛹️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍‍‍❤️‍‍‍❤️‍‍‍❤️‍‍‍❤️‍‍❤️‍‍❤️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍️

Dieren, natuur
    ‍‍⬛‍❄️‍⬛⚘️☘️

Voedsel
    ☕️

Gebouwen, klokken,maan vervoer enz
    ⛰️⛪️⛩️⛲️⛺️♨️⛽️⚓️⛵️⛴️✈️⌛️⏳️⌚️⏰️⏱️⏲️☀️⭐️☁️⛅️⛈️☂️☔️⛱️⚡️❄️☃️⛄️☄️

Sport enz
    ✨️⚽️⚾️⛳️⛸️♠️♥️♦️♣️♟️

Kleding enz
    ⛑️☎️⌨️✉️✏️✒️✂️⛏️⚒️⚔️⚙️⚖️⛓️⚗️⚰️⚱️

Cijfers, pictogrammen enz
    ♿️⚠️⛔️☢️☣️⬆️↗️➡️↘️⬇️↙️⬅️↖️↕️↔️↩️↪️⤴️⤵️⚛️✡️☸️☯️✝️☦️☪️☮️♈️♉️♊️♋️♌️♍️♎️♏️♐️♑️♒️♓️⛎️▶️⏩️⏭️⏯️◀️⏪️⏮️⏫️⏬️⏸️⏹️⏺️⏏️♀️♂️⚧️✖️➕️➖️➗️♾️‼️⁉️❓️❔️❕️❗️〰️⚕️♻️⚜️⭕️✅️☑️✔️❌️❎️➰️➿️〽️✳️✴️❇️©️®️™️#️⃣*️⃣0️⃣1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣8️⃣9️⃣️️️️️️ℹ️️Ⓜ️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️㊗️㊙️️️⚪️⚫️⬛⬜️◼️◻️◾️◽️▪️▫️️️️️️

Vlaggen
    ️‍️‍⚧️‍☠️

7. Glitterhartje

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Hahaha Oké, niet veel meer van over dus.

8. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Haha wow wat een werk he!!

9. Glitterhartje

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Nou... en vooral voor het resultaat wat er van over is :p:roflmao:
    Tis dat de baby slaapt want die is ziekjes en mijn man heeft nachtdienst gehad dus slaapt ook daarom dat ik even hersenloos emoticons kon drukken haha :o:

NiVa0230 en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  10. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Wanneer ik die wil gebruiken met de zonnebril, sluit bij mij ZP af. :eek:
    De andere werken prima :o:

Deel Deze Pagina