☺️️☹️☠️❣️❤️❤️❤️✋️✌️☝️✊️✍️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️⚕️⚕️⚕️⚖️⚖️⚖️✈️✈️✈️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♀️♂️♀️♂️⛷️♂️♀️♂️⛹️♂️⛹️♀️⛹️♂️♀️♂️♀️♂️⛹️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♂️♀️♂️♀️♀️♂️❤️❤️❤️❤️❤️❤️️
Tering dat waren er veel. Dit waren enkel nog maar mijn emoticons die onder de smiley zaten. Iemand anders mag de rest proberen Edit: hij pakt dus gekke emoticons die ik niet eens gebruikt heb. Dat vliegtuig en die man/vrouw tekens. En heel veel niet nee.
❤️❤️☺️✨️️️⚾⚽️️⛑️❗❓✅☑️✔️❌❎ Ik dacht eigenlijk dat je helemaal geen emoticons kon gebruiken. Wat gek dat sommige wel werken. Jammergenoeg vrijwel geen 1 die ik vaak gebruik ☹️
Ben benieuwd dit zijn alle emoticons gedaan op een samsung s22. Smiley's en handjes enz ☺️️☹️☠️❣️❤️❤️❤️✋️✌️☝️✊️✍️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️⚕️⚕️⚕️⚖️⚖️⚖️✈️✈️✈️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♂️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️⛷️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️⛹️♂️⛹️♀️⛹️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️❤️❤️❤️❤️❤️❤️️ Dieren, natuur ⬛❄️⬛⚘️☘️ Voedsel ☕️ Gebouwen, klokken,maan vervoer enz ⛰️⛪️⛩️⛲️⛺️♨️⛽️⚓️⛵️⛴️✈️⌛️⏳️⌚️⏰️⏱️⏲️☀️⭐️☁️⛅️⛈️☂️☔️⛱️⚡️❄️☃️⛄️☄️ Sport enz ✨️⚽️⚾️⛳️⛸️♠️♥️♦️♣️♟️ Kleding enz ⛑️☎️⌨️✉️✏️✒️✂️⛏️⚒️⚔️⚙️⚖️⛓️⚗️⚰️⚱️ Cijfers, pictogrammen enz ♿️⚠️⛔️☢️☣️⬆️↗️➡️↘️⬇️↙️⬅️↖️↕️↔️↩️↪️⤴️⤵️⚛️✡️☸️☯️✝️☦️☪️☮️♈️♉️♊️♋️♌️♍️♎️♏️♐️♑️♒️♓️⛎️▶️⏩️⏭️⏯️◀️⏪️⏮️⏫️⏬️⏸️⏹️⏺️⏏️♀️♂️⚧️✖️➕️➖️➗️♾️‼️⁉️❓️❔️❕️❗️〰️⚕️♻️⚜️⭕️✅️☑️✔️❌️❎️➰️➿️〽️✳️✴️❇️©️®️™️#️⃣*️⃣0️⃣1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣8️⃣9️⃣️️️️️️ℹ️️Ⓜ️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️㊗️㊙️️️⚪️⚫️⬛⬜️◼️◻️◾️◽️▪️▫️️️️️️ Vlaggen ️️⚧️☠️
Nou... en vooral voor het resultaat wat er van over is Tis dat de baby slaapt want die is ziekjes en mijn man heeft nachtdienst gehad dus slaapt ook daarom dat ik even hersenloos emoticons kon drukken haha