Ehahaha uk zag ook een gezicht maar dan net de andere kant op. Uhm zal eens kijken of ik met iPhone kan painten hihi
Haha bedankt die werkt. Mijn geweldige omlijning Nu weet je waar te kijken en dan moet je de gewone foto bekijken zonder mijn kunstwerk dan zien jullie het misschien
Ik zie in dat witte links eerder een sumo worstelaar Maar de man met de baard en de telefoon zie ik ook wel als ik er echt naar uit kijk, alleen niet die eerder is getekend maar een andere.
Nu zie ik er een rog in. Dit is wel de slechts getekende stier die ik ooit gezien heb denk ik, wahahaha. En wat staat er onder? Geen Peter?
Je kan er van alles in zien, net als in de wolken en iedereen ziet net weer wat anders . Niks raars aan
Je hebt helemaal gelijk! Zo valt me vanmorgen vooral de beschamende bende in mijn keuken op... Ik denk dat ik maar eens op ga ruimen
Je bent niet de enige, ik zie een gezicht van een vrouw die die piemel volop in haar gezicht krijgt......
Ik zag meteen een baby midden in het grijze gedeelte, liggend, kijkend naar links jet de ogen dicht. Ziet echt niemand dat? Ik kan helaas niet tekenen. Zeg maar zo'n pretecho-foto...
Nee, iets naar rechts heb je die grijze l. In het uitstulpte rechts ligt het hoofdje hihi, zeg maar 20 weken echo. Dus iets naar rechts.... Haha iriitant. Wel een hylarisch topic!