Whahaha, zie je wel! Misschien in het nub topic plaatsen. Er was toch al een piemol gezien. Ik zeg jongen! Kan het een teken zijn? Niet lullig bedoeld natuurlijk...
Mja, er is reeds gesignaleerd: - een boze man - een bebaarde man aan de telefoon - een stier - Plons de kikker - Alf - een piemol met ballen - een voet - een baby - een heleboel rotzooi op de vloer... Dit alles heeft ongetwijfeld een diepere mening, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen wat dat 'teken' dan wel mag zijn...
En een hand met pistool! Ziet nog iemand dat? Helemaal links bovenin, dat zwarte, pistool richt naar beneden..!
Er is dus een heel levensverhaal daar op die openhaard haha iets met een baby geboren een moord gepleegd waarschijnlijk door die man haha
Waarschijnlijk gebrek aan fantasie maar ik zie echt helemaal niets Ja mezelf (weerspiegeld in de iPad)
De gun zie ik nu ook Dr was een vent aan een jagen op de stier.. Maar een andere man werd kwaad omdat de schoten z'n huilende baby wakker maken.. De man beveelt z'n vader met baard de politie te bellen! Tja en wat die 'piemol' er dan doet
Jaaaaaaah, nieuwe ronde nieuwe kansen.... Veel cement etc. weggehakt vandaag, dus wellicht bevinden zich nieuwe karakters en verhalen op de muur (het valt me op dat mijn originele 'boze' man er nog wél zit - dit begint toch wel apart te worden)....
Wat ik ook leuk vind (en ook op gehoopt had) is het feit dat er zoveel geschiedenos tevoorschijn komt... Zo is dat 'boogje' links gewoon een oude broodoven van jaren geleden die is dichtgemaakt, en hier en daar zit nog oud stucwerk met paardenhaar erin... Echt gaaf.
Ja ik zie de boze man eindelijk En ook een soort van daffie duck met duivel oortjes links onder in Ik kijk scheel van de hoofdpijn misschien dat dat helpt om er nu iets anders in te kunnen zien
Ik zie een vis! Met zo'n boos mondje. Een betta. Wij hebben er 1 in ons aquarium, en hij heet blauwe Corry. Dus daarom zag ik het meteen. Onder het gemetselde gedeelte dat tevoorschijn is gekomen. Met 1 groot vissen oog.