Dag Beheer, Het volgende valt me al een tijdje op. Als je op je telefoon ; -) intikt dan krijg je deze smiley. Wat raar is want de persoon in kweste wil een knipoog geven en dat is deze ; ) = ; -) = Ik zag net weer een topic waarbij een bericht volledig anders werd geïnterpreteerd omdat de dame in kwestie een stokje tussen de ; en ) had gezet. Wat dus elders op het internet gewoon werkt, geeft je hier een volledige andere emotie. Kan dit aangepast worden?
Dit heb ik dus ook al een paar keer gehad. Super irritant als je op je telefoon zit en er later pas achter komt en je bericht weer kunt aanpassen. Volgens mij ook nog met andere emoticons. Even testen: Edit: Oh nee de rest "klopt" wel.
Dat is echt al vanaf het begin zo volgens mij. Gewoon je bericht eerst nakijken voordat je het plaatst en op een gegeven moment weet je het wel... Misschien dat het met het nieuwe forum anders is
Op het nieuwe forum kan je kiezen uit ongeveer 30 emoticons. De code voor een knipoog is ; ) (zonder spatie) ; - ) (ook zonder spaties) kent hij niet als emoticon.
Jawel, die tweede geeft dus het 'ogen rollen' emoticon: oh wacht, je bedoelt het nieuwe forum... Te snel gereageerd...