Vrouw modieuzer gekleed bij eisprong

Discussion in 'De lounge' started by darcy, Nov 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meiden, ik las dit vanmorgen in het nieuwe Quest magazine:

Bij vrouwen kun je aan kleding en sieraden zien of ze ovuleren!

Ik citeer:

Volgens de Universiteit van Californie, Los Angeles dragen vrouwen ten tijde van de eisprong meer juwelen, gaan ze modieuzer en opzichter gekleed en laten ze meer huid zien. Bewijs hiervoor kwam door vrouwen 2 maal met een smoes naar het lab te lokken. Beiden keren werd een foto gemaakt: een keer als ze vruchtbaar waren, en een keer als ze dat niet waren.
    In meer dan de helft van de gevallen werd de 'vruchtbare' foto aangewezen als de foto waarop vrouwen het aantrekkelijkst wilden zijn.

Nou ga ik straks naar een feestje en heb ik nieuwe kleren gekocht gisteren... mijn haar zit nu in de verf... maar ik verwacht mijn ei pas op 3 december! Vroeg ei? Of gewoon in een modieuze bui?

Hoe dan ook, een leuk stukje dat ik jullie niet wilde onthouden! :)

Groetjes, Darce

2. annegie

annegie Actief lid

Sep 6, 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    hai

denk wel dat er waarheid in zit.
    als ik me eisprong heb, dan ben ik super opgewonden :oops:
    en trek meestal ook me mooiste kleren aan.
    en als me vriend in de buurt is dan kan ik me niet inhouden zooo erg heb ik dat.
    en als me eisprong voorbij is dan kan het me niet zo veel schelen hoe ik eruit zie.

dus er zit wat van waarheid in ;)

groetjes annegie

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik denk ook wel dat het klopt. zal er naar me bevalling op letten haha.

Het was bij mij wel zo als ik dan OG was dat ik dan ook beter e best deed op me uiterlijkt omdat ik me dan alltijd letterlijk vies voelde. Ik deed het echt obewust me vriend zei als hij dan thuis kwam van jij bent OG wnat je loopt er zo opgedft bij.

Share This Page