Er was een paar dagen terug een onderwerp over Make a memory geopend, maar ik kan het niet terugvinden. Is het naar een ander forum verplaatst?
Heb even voor je in zoek functie gekeken daar staat het topic wel maar op slot. En als het goed is kun je hem ook weer vinden in je statistieken .
Ts, ik denk dat jij bedoeld die in de vlinderlounge, pas geopend door een lid, wat ging over een gemaakte facebook van Make a memory. Ik ben lid geworden van die fb en had er zelfs een foto geplaatst van mijn *dochter, maar ik zie nu ook dat die fb weg is. Ik ben wel benieuwd waarom dat is.
Het betreffende bericht is op verzoek van ts verwijderd. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Klopt Jel, die bedoelde ik. Bedankt voor de uitleg, jammer want de stichting verdient zeker aandacht, wij hebben ook heel veel steun aande mooie foto's. Maar ts zal vast een goede reden hebben gehad.
Die had ik gemaakt die pagina maar de stichting staat liever niet zo in de media dus heb hem verwijderd sorry dames
Oja, jij was de topicstarter. Ik kon ook niet meer op je naam komen. Jammer dat ze het liever niet zo in de media hebben. Zo geef je er toch meer bekendheid aan. Een paar vrienden uit mijn facebooklijst hadden ook al gelijk "Make a memory" geliked. Maargoed, geeft niet. Ik had al zo'n vermoeden dat het daarom verwijderd zou zijn.