Ooh, lijkt me ook allemaal zo heerlijk, sommige dingen herken ik, maar sommige dingen nog niet meegemaakt ben zo benieuwd😀
Eindelijk weer eens sushi op mijn eerste moederdag! En ik geniet natuurlijk nog meer van ons meisje zelf. Dat we haar steeds een beetje meer begrijpen; heel stil zijn en lachen betekent meestal dat er gespuugd gaat worden. Handig zulk soort signaaltjes te herkennen, haha. ook vind ik het fantastisch om te zien hoe mn vriend is met onze meid. Lekker liedjes verzinnen met de gekste teksten en wiegend dansen om haar te sussen, prachtig! En ikzelf; ja, weer fatsoenlijk alles kunnen scheren waar je wilt. Bukken. Snel uit bed stappen. Carpaccio eten. Complimenten krijgen (stuitbevalling gedaan, blaasontsteking en borstontsteking gehad, maar gewoon doorzetten). Erachter komen dat mn zomerjurkjes nog passen. Dat soort dingen
Herkenbaar, vooral het "lichamelijke". Je word toch beperkt met zo'n toeter. Na de bevalling had ik echt het gevoel dat ik "leeg" was en mijn lichaam weer van mij was. Echt heerlijk toen ik alles weer kon doen zonder beperkt te zijn.