Haha nou ze vind jullie ideeen helemaal geweldig Ayersrock heb je ook inderdaad leuke dingen om te doen.
Indoor skydiven of laser gamen misschien? Ps: ik hoop dat ik over 16 jaar net zo'n coole relatie met mn dochter heb
Met het juiste gezelschap is zelfs de bios een geweldig uitje als ie niet bij je dochter wilt zijn tijdens iets simpels vind ik hem geeneens de moeite waard eigenlijk, ik zou wel iets doen waar je gezellig bij kon kletsen (om elkaar te leren kennen) dus bios zou dan. Die reden afvallen maar niet omdat t te saai zou zijn, je dochter is op elk afspraakje het meest spannende onderwerp ooit als hij daar anders over denkt is dat n probleem vvind ik....
Triselke wat is dat nou weer voor een onzin opmerking???? Waar staat dat hij niet naar de bios wil? Er staat dat ze graag iets wil doen waar hij stijl van achterover slaat. Even lezen voor je zulke dingen neerzet. Verder niets toe te voegen. Er staan een hoop leuke dingen tussen!
je hebt in den haag ook dutchwaterdreams!! is dat niks? schijnt super leuk te zijn!! Dutch Water Dreams
Ik persoonlijk zou niet zwemmen ofzo op een eerste date......ik zou ook iets van schaatsen en daarna eten..
Ja dat is hier in Zoetermeer. Op zich wel leuk. Nou ja, zal het eens opperen haha, ze ligt nu nog in bed en gaat zo haar kamer opruimen whahahaha .... Hele voorbereiding, pffff ... Maar goed ik snap het wel. Het is echt een hele leuke jongen. Goeie looks en een goeie baan haha. Hij woont alleen heeeeeel ver weg Kerkrade!!!! Maar oke, het zegt wel wat dat hij helemaal vanuit Limburg naar Zoetermeer komt voor haar.