Ik vond de leukste 'dates' trouwens concerten, maar dat kan wel vrij duur zijn. Ben naar van alles geweest (klassiek tot headbang, zeg maar). Weet niet of ze dezelfde muzieksmaak hebben?
kirchroa nou dan doe snowworld maar niet want dat ligt {o.a.??} in landgraaf! hahaha Ik zou ook zeggen iets van schaatsen oid en daarna uiteten?
Ik zou ook gaan indoor skydiven! Mijn vriend laatst gedaan met zijn werk en hij was laaiend enthousiast! Dan vlieg je geloof ik 3x 1 minuut in een luchttunnel. Schijnt echt heel vermoeiend te zijn, dus 1 min is lang genoeg. Daarna nog gezellig uit eten om de ervaringen te wisselen. Ik zou zeggen doen! Oja en ik hoop ook dat mijn meisje zo naar mij toe komt over uhm 25 jaar hahaha nee hoor eerder mag ook
Haha dat hou je toch niet tegen idd. Toen ze 15 was bracht ze haar eerste vriendje mee naar huis *slik* Dat hield niet heel lang stand. En toen ze 16 was haar 2e vriendje. Dat heeft nog wel een jaar stand gehouden maar nu is ze alweer bijna 19 dus al lang geen vriendje gehad. Terwijl de jongens wel voor haar in de rij staan haha. Snowworld zit trouwens ook in Zoetermeer.
Ik zou het stiekum wel leuk vinden hoor liefdes over de vloer krijgen. Zo lang ze zich netjes gedragen en idd niet elke week een nieuwe mee brengen Ben er wel heel nieuwsgierig naar, naar wat voor liefdes ze mee naar huis gaan nemen. Types zeg maar... Maar goed voorlopig gaat dat nog niet gebeuren hahaha zijn pas 4 en bijna 3! Suc6 en veel plezier voor je meisje! Spannend hoor voor haar...oh ik kon vroeger ook zooooooo verliefd zijn! Heerlijk gevoel!!
Dacht ook meteen aan karten of eventueel een indoor ruimte waar van alles kunt die. Oa karten, lazergame, klim muur, sumo worstelen etc. Hier in Tilburg zit een leuke en denk met wat zoeken vast ook een in de buurt
Survival!! Ik weet niet of dat bij jullie in de buurt is hoor,maar bij ons zit een survival park,kei leuk en actief! In bomen klimmen,en al dat andere actieve spul! Nou moet ik wel zeggen dat het daar nu een beetje koud voor is.... Funforrest heet dat in Tegelen! Met een quad de bossen in??
Ayers Rock misschien? Bedrijfsuitje | Kinderfeestje | Vergaderen | Survivallen | Klimmen | Indoor en Outdoor Arrangement| Ayers Rock Zoetermeer | Bedrijven | Particulieren | Scholen
Maakt het extra leuk Je hebt ook van die activiteiten dat je boven een luchtding gaat zweven. Ook leuk.
Haha, wat leuk zeg! De meeste ideeën (volgens mij alles?) zijn al gegeven. Ik hoop dat je dochter morgen een heeeeeeele mooie dag heeft
indoorskydive. gaat mn man binnekort ook doen. ik heb t in las vegas keer gedaan en was echt zo vet. heb dit nu voor kerst gegeven. voor zn verjaardag keer bungeejumpen, al is t daar nu te koud voor weet ze al wat ze gaat doen morge?
Helaas, het is al 2 weken geen winterefteling meer Het is nu 'gewoon' Efteling, maar dan fricking koud
Ik zou dan gezellig een dagje naar de koude efteling gaan Kan hij haar nog een beetje warm houden haha