Erg flauw ladyxochi om zo'n ''reputatie'' erbij te halen... Wat een flauwekul! Lees maar eens wat cijfers over vreemdgaan, denk dat er dan bijna áltijd alarmbellen af zouden moeten gaan... Ts klinkt superleuk!
Echt belachelijk! Dan kan je bij elke man wel je antennes aan zetten en er zijn wel meer beroepen waarbij gezegd wordt dat mannen eerder vreemd gaan maar de ene man is toch de andere niet? Ik denk dat een piloot die vreemd gaat ook vreemd zou gaan als hij postbode of vuilnisman zou zijn.... Als je op deze manier je relatie moet beginnen heeft het weinig zin. Om dan nu ook maar meteen zo te reageren als de eerste date nog niet eens afgelopen is.... @ TS leuk dat het zo is afgelopen en wat ging hij laat weg als hi nog zo'n eind moest rijden. Erg leuk!! Er komt dus zeker een vervol. Lijkt me leuk om je dochter zo veliefd te zien en te zien dat iemand zo verliefd op je dochter is!
ladyxochi ik vind het gewoon discriminatie. Het is net zo erg als dat iemand met een marrokaan ofzo thuis komt en dan zeggen dat je alarmbellen gaan rinkelen. Als 20% van de piloten dat doet dan krijgen ze wel een naam idd, maar dan is 80% nog niet zo...
Mijn ex man is cv monteur en ging vreemd, niet te vertrouwen die cv monteurs! Zonder dollen, vind idd niet dat je mag oordelen op beroep etc etc.
Als hij leuk is is hij leuk als is hij Piloot/putjesschepper/politieagent en mocht het zo zijn dat hij vreemd zou gaan dan is dat zo heb je in ieder geval een leuke tijd gehad toch
wat een bekrompen gedachte... toont nogal een portie achterdocht bij jou ofniet? jee welke beroepen zijn nog meer zo dan... heeeeeeel veeeel....! wat dacht je van de horeca, of bouwvakkers, schilders.... die komen ook elke dag weer nieuwe en soms uitdagende mensen tegen... maar dat betekent toch niet dat echt elke man daar gehoor aan geeft!
Ooooooooooooooh nee he!!! Mijn man werkt in de horeca. Grapje Ontopic; Wat fijn dat ze het zo leuk hebben gehad samen! Leuk om je dochter zo verliefd te zien. Ik hoop dat ik later ook een hele goede band met mijn dochter zal hebben
Toch jammer dat dit leuke topic weer zon aparte wending krijgt! @TS: wat onwijs leuk dat het een geslaagde date is geweest!! Op naar de volgende date dus!
Tjonge zeg! Dat zelfs dit topic uitmondt in een discussie. Waarom? Ts: Fijn dat je dochter het zo gezellig heeft gehad. Voldoende leuke uitjes genoemd voor een evt volgend avondje uit! Leuk!
Mijn vriend was fulltime barman toen ik hem ontmoette. In een kroeg waar de doelgroep zo'n beetje meisjes tussen de 18 en 25 is. Zijn "uniform" bestond uit een T-shirt en een afgeknipte spijkerbroek en ongeschreven regel was "onder werktijd ben je vrijgezel!" Lieve jongen heb ik altijd kunnen vertrouwen. Is nooit vreemdgegaan (hij heeft inmiddels een grote-mensen-baan). Het zal eerder van persoonlijkheid afhangen of iemand vreemdgaat dan van beroep. OT Fijn dat je dochter het leuk heeft gehad. Op naar de volgende date!