Hallo Allemaal, Zoals in mijn onderwerp al staat zit ik vandaag op 8 dagen dpo (dagen na ovulatie). Ik voel me misselijk, mijn borsten doen zeerder als andere keren. Omdat ik onregelmatig ben ben ik deze maand gaan temperaturen en ben er zo dus achter gekomen dat ik op dag 22 mijn ei heb gehad. Vandaag zit ik op dag 30. Nu weet ik dus niet hoelang die periode moet duren en of ik dus nu al kan testen. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast heel erg bedankt! Liefs Lies.
Volgens mij kan je met hele gevoelige testen 4 dgn voor nod testen, dat wil zeggen 10 dpo. Zou nog even een paar dagen wachten hoor.
Ik zou zelf niet eerder testen dan 2 dagen voor nod. Ik heb deze keer getest 4 dagen voor nod en die was nega. 1 dag voor nod posi.
Met 8 dpo is de kans heel klein dat je positief zal testen. Maar als jij wil testen moet je dat gewoon doen. Als ik trouwens 6 dagen voor mn nod zou testen, wat zou kunnen volgens die supergevoelige testen die niet werken, zou ik op 6dpo zitten Op 15 dpo kan je prima gaan testen. Nog een weekje wachten dus!
Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik ga denk ik maar wachten. Ik had net ook nog even zitten googelen en ben daar ook tegengekomen dat deze periode minimaal 10 dagen moet aanhouden. Vind het wel heel erg spannend worden nu, maar we kunnen helaas alleen maar wachten (en ons gek maken ) Liefs Lies