hallo ik ben 26 jaar en heb 2 kinderen van bijna 3 en 10 maanden en ben opzoek naar andere moeders met kinderen in die leeftijd die mischien af en toe iets leuks samen willen gaan doen met de kinderen. vind het leuk om samen met andere moeders iets leuks te gaan doen en mijn zoontje speelt graag met andere kinderen. omg midden limburg
Waar woon je als ik vragen mag? Je mag me ook pb-en als je het hier liever niet neerzet Er is trouwens een topic van limburgse mama's...is alleen niet zo erg druk daar
hallo chantalk ik heb je een pb gestuurd zal het topic eens opzoeken maar heb het nog nooit gezien mischien omdat het daar rustig is bedankt
je hebt pb terug Hihi ja het staat vaak ergens een paar pagina's verder omdat het zo rustig is daar. Ik ben btw 29 jaar en mama van 2 kindjes (4 jr en 2,5 jr) en zwanger van de 3de (zoals je onder mijn banner ziet )
@chantalk dat is inderdaad in de buurt ik heb 2 jongens bijna 10 maanden en bijna 3 wat leuk een derde kindje heb net gekeken in het topic is inderdaad rustig @tetta leuk dat je reageerd leuk jullie eerste kindjes spannend he
Cynt,leuk 2 jongens...mijn man had graag een gezin met 3 jongens gehad....maar dat gaat helaas niet lukken ach wie weet als dit een jongen is heeft hij er toch 2
@chantal ja is leuk 2 jongens maar had een meisje ook wel heel erg leuk gevonden maar ben blij met de. Boys dan hoop ik voor je man dat het een jongen us maar fijjnste is als ze gezond zijn us belangrijkste moet je nog paar weekjes wachten dan weten jullie wat het is
Hier ook een limburgse maar nog geen eigen kindjes, dit wordt mijn eerste. Wel al goed kunnen oefenen bij mijn neefjes van 5 en 1,5 jaar.
Simple, leuk je bent maar 4 weekjes verder dan ik Hoe gaat het met de zwangerschap? Cynt, ja gezondheid is zeker het allerbelangrijkste. Voor mijn zoontje hoop ik ook dat het een jongen is...hij wil zoooo graag een broertje haha. Mij maakt het echt helemaal niks uit.
hier ook limburgse. woon maar dorp verder dan chantalk ben 30jaar heb zoontje van 3.5 en 2e uk op komst
Zijn jullie het weer ook zo zat? Blegh! Word hier zo chaggy van. Zit maar wat binnen te kijken en kan nergens heen door die rot regen Heb ook geen auto want ml is werken en heeft de auto mee. Gelukkig hoeft hij alleen morgen nog en dan heeft hij vakantie