Mijn moeder was gister jarig, en wij gaan er zaterdag avond heen ''jippie..'' wij hebben al een cadeautje voor haar gehaald een Noa pakketje. Maar mijn zusters hebben dus geen idee wat ze voor me moeder moeten halen, aangezien ik het noa ideetje al heb gejat =P me moeder is verschrikkelijk slordig, dus als je een leuk dingetje geeft voor op de tafel, (die 9 van de 10 keer vol met rotzooi is) gooit ze er altijd wel dingetjes in, muntjes, oorbellen, ander zooi noem maar op. Zo had ik 2 jaar terug ofzo een heel leuk beeldje gekocht waar ze dus kaarsjes en olie in kon doen, en je raad het al ipv kaarsjes en olie had ze er andere troep in gedaan wat niet bepaald de bedoeling was -.- en voor planten zorgt ze niet, een luchtje heb ik al, echt het is zo moeilijk om wat voor haar te verzinnen, geld geven vind ik geen optie want dan geeft ze het uit aan boodschappen >.> echt het is zo moeilijk >.< iemand hier misschien een idee?
Ff grapje tussendoor, ben erggggg melig! Die ketting en oorbellen komen dan in potjes te liggen dus is ook niet nodig
haha dat klopt idd hoevaak ik wel niet der sieraden uit potjes enz heb moeten vissen die vvv bon is wel een idee ja =3 en theepakket zal ze denk ik ook wel leuk vinden nog meer ideetjes? XD