Mijn kat is weg...!!!

Discussion in 'De lounge' started by Jeem22, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Van de week hadden wij de deur open laten staan beide katten weg..!!
    Ben me rot geschrokken en was behoorlijk in paniek ( mijn katten zijn nog nooit buiten geweest aangezien we aan een behoorlijk drukke weg wonen ben ik dus bang dat ze door gereden worden )
    Nou wij naar buiten thank god beide katten terug...!!

Nu heb ik in mijn washok altijd een raam op een kier staan en heb mijn vriend al tachtig duizend keer gezegd dat hij de deur dicht moet doen..!! Nu had hij hem dus open laten staan....:x:x:x
    En is mijn kat weg we hebben buiten al gezocht en kunnen hem echt nergens vinden :(:(:(

Ik ben echt verdrietig en hoop zo dat ik hem terug vind..!!

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Oh wat een onzekerheid zeg!!:(
    ik hoop dat jullie kat weer zelf naar huis komt!!!

Dikke knuffel.

3. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Ooooh bah zeg :( :( Ik hoop dat ie zelf de weg terug vindt en snel weer thuis is. Sterkte!!

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Misschien tussen struiken zoeken,bij de buren aanbellen of ze hem hebben gezien?? misschien een idee.

Mijn poes was toen weggelopen,en wij woonde hier nog maar net 3 hoog..Was me toen eigenlijk een raadsel hoe ze naar beneden gekomen was..:(

Ik ben toen gaan roepen en toen zat ze onder zo'n verijdbare container..

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Thanks ik heb de voordeur maar op een kier gezet misschien dat ie dan naar binnen komt lopen..!!
    En zo niet dan ga ik over een uurtje weer naar buiten verder zoeken... Pfff die beestjes zijn echt mn allessies:):) en nu is er 1 weg en die andere loopt maar te miauwen en hem te zoeken zo zielig :(

6. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Oh wat klote voor je. Hoop inderdaad dat hij zijn weg weer gauw terug vind. Heb je al geprobeerd om hem te lokken met wat gerammel met voer?

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik woon dus ook op 3 hoog maar binnen is hij nergens te vinden ben van 7 tot 9 binnen gaan zoeken en net maar buiten :S

Voor ons dus ook een raadsel..!!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Ja ik ben met een doos brokken door de buurt gelopen en mee geschud zodat t geluid maakt

9. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    och meid wat vreselijk zeg:( Hoop dat ze gauw weer terug is!

10. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

Apr 10, 2009
    316
    0
    16
    Maak je niet al te druk. Ik heb zelf ook 2 katten die ik een jaar lang binnen heb gehouden. Met de kleine op komst hebben we vorig jaar besloten om ze buiten te laten. Gingen gelijk op pad en zijn ook allebei een keer (wel allebei een andere keer) een nacht niet thuis geweest. Heb me toen ook ongeloofelijk druk gemaakt. Maar een kat weet waar hij te eten krijgt dus zal hoe dan ook terug komen.
    Zal alleen wel moeilijker worden om ze binnen te houden nu ze eenmaal van de vrijheid geproeft hebben

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat weet ik zelf ook maar toch maak me zo druk met die weg enzo..!! en ik weet hoe ik ben ik ga echt de hele nacht lopen zoeken :(

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Heb je in je kasten gekeken,onder de bank..uhm..achter de wasmachine,ja ik denk ff mee!

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje wat naar.
    Zijn ze gechipt?
    Zou wel even een melding doen bij Amivedi als ze/hij er morgenochtend nog niet is

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Overal zelfs in mn dekbed overtrek al mn kasten overhoop getrokken in de wasmachine in de droger overal waar die in op of achter kan zitten heb ik gekeken..!!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Ja zijn gechipt dus morgen maar even doen..!!

16. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Oh wat vervelend joh meid.. maar ze zeggen toch dat katten altijd hun huis weer terug vinden.. Nu lees ik dat je in een flat woont, dus weet niet of het dan ook gaat lukken.. misschien vind iemand anders hem.. sterkte ermee!!

17. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

Apr 10, 2009
    316
    0
    16
    Ik weet hoe je je voelt. Een van mijn 2 katten is echt een hele bange kat. Had van haar in gedachten dan ook al afscheid van haar genomen toen ze een nacht niet thuis was gekomen.
    Maar die kat van jou is nu gewoon zichzelf uit aan het leven en komt later vanavond of vannacht gewoon weer aangelopen en zal je aankijken van "wat is er nou aan de hand"

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    ok meid,ik verzin weer ff verder! woon je in de buurt van Capelle,anders kom ik zo helpen zoeken hoor!

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ja maar in een bovenwoning komen ze niet aanlopen hoor!:(

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    hihi nou woon niet echt in een flat een appartement heb ik..

En nee ik woon in den haag niet echt in de buurt geloof ik wel lief van je..!!
    Snap niet hoe die naar buiten is gekomen want aan dat raam zit verder helemaal niks..!! geen balkon of een rand hij moet dan echt van 3 hoog naar beneden gesprongen zijn :(

Share This Page